Newgirll Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Vi ønsker oss sårt en liten en, og med det så satte jeg og tenkte på hva man kanskje ikke får tid til når man blir foreldre eller i den travle tiden etter fødsel. Hva skulle du ønske du gjorde eller hadde ordnet før baby kom? 😁
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Reist, truffet venner, dyrket hobbier, hatt masse dates, gjøre ting sammen spontant 🤷 Nå er det jo litt begrenset hvor mye man får gjort uansett om man har barn eller ei 🙈 Babyer er ikke babyer for alltid,men om man vil ha flere barn kommer det jo til å være en del år baby kommer først. Det sagt så er det mye man får til å gjøre også med barn, men det krever litt mer forberedelse. Anonymkode: 7d21a...56f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 ...fikk en annen baby. Begynte alt for sent. Anonymkode: 3cb35...726 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Lest meg opp på alt graviditet kan innebære 😂 ellers skulle jeg ønske jeg tok lappen før jeg ble gravid. Reist etc har jeg gjort og kan fortsatt gjøre med litt planlegging Anonymkode: f9dfe...e17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Fullførte utdanning. Anonymkode: 9c25d...f5e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Altså det helt basale som å være voksen nok, ha egnet bolig, ordnet økonomi etc. er jo selvsagt viktig. Men utroper det så skjønner jeg det ikke helt. Det er ikke som om jeg sitter her i dag utslitt og frynsete etter mange netter uren søvn og «koser meg med» minnet av at vi reiste til Amazonas i 2018, at jeg sov mye i fjor høst, at jeg var hadde masse byturer i 2017. Det er liksom ikke sånn det funker. Anonymkode: 4efbc...d26 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ...fikk en annen baby. Begynte alt for sent. Anonymkode: 3cb35...726 Samme her. Blir bare et barn her, skulle gjerne hatt 2. Eneste vi ikke gjør nå som vi gjorde før er å være spontane sammen ala bestemme oss for å dra ut å spise kl 18.45. Ellers har vi med ungen på det vi har lyst til. Hun hadde vært i 8 land innen hun var 1 år, så reise kan man selv med barn Anonymkode: 7f560...5de 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Newgirll skrev (1 time siden): Vi ønsker oss sårt en liten en, og med det så satte jeg og tenkte på hva man kanskje ikke får tid til når man blir foreldre eller i den travle tiden etter fødsel. Hva skulle du ønske du gjorde eller hadde ordnet før baby kom? 😁 Baby kom plutselig to uker før termin, så jeg skulle ønske jeg hadde rukket å fullføre alle ryddeprosjekter i huset før hun kom😝 Sliter fortsatt med ettervirkningene av det, nå 4 måneder etter fødsel av en baby som enten må sove på brystet, i bæresjal eller vogn i bevegelse. Ergo ikke så lett å få ting gjort, sånne ting som krever masse bøy og tøy og armene fri. Anonymkode: 28744...181
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Satt seg inn i hvor dyrt det er med barn. Anonymkode: 1baa4...d9e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Ingenting. Fikk gjort alt jeg ville og levd akkurat som jeg ville, og var overklar for livet med barn da han kom. Jeg kan jo savne spontaniteten, byturene og alt det, men det er jo ikke sånn at jeg tenker jeg skulle gjort MER av de tingene nettopp fordi jeg var så ferdig med det da vi fikk barn. Som en over her sier, så er det ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 1d7f4...912
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Er 38 uker gravid med nummer to nå, og ville spist masse deilig brunsj og drukket musserende 🤤 Gått ut og spist, reist på parferie, egentlig alt man ikke kan nå under Korona, haha. Men seriøst, drikk masse champagne mens du kan. Anonymkode: 12089...388
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 Newgirll skrev (6 timer siden): Vi ønsker oss sårt en liten en, og med det så satte jeg og tenkte på hva man kanskje ikke får tid til når man blir foreldre eller i den travle tiden etter fødsel. Hva skulle du ønske du gjorde eller hadde ordnet før baby kom? 😁 Kommer helt an på interessene. Men det kan være lurt å få reist på di plassene dere ønsker før dere får barn. Også feks di turene dere ønsker, fjellturer osv. Anonymkode: 6afee...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå