AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Han blir ikke stiv sånn at den står rett frem eller opp som jeg er vant med fra tidligere forhold. Gjør meg ikke så mye egentlig.. men den vokser endel og henger mere ned kanskje litt frem men absolutt ikke mye mere enn når den er slapp. Jeg begynner å tvile på om han syns jeg er trang nok for han for det er ikke alltid jeg kjenner han så godt inni der. Klarer å komme men savner å føle meg helt full av pikk noe jeg vet jeg ville gjort om den var ordentlig hard, den følelsen man får når pikken rafser inn og stanger oppi😆🙊🙈 så siden han virker fornøyd å ikke «gjør» noe med det -så føler jeg liksom at det blir litt vanskelig å kanskje alltid tilfredsstille han med fitta mi bare.. så tenker jeg igjen at jeg kunne vært trangere .. noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Det er vel han som har et problem, og ikke du. Anonymkode: 0a3e8...f94 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Hvorfor prater du ikke med han? Hvorfor er "alle" så redde for å kommunisere med partneren sin?! Anonymkode: 9ffc5...582 11
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han blir ikke stiv sånn at den står rett frem eller opp som jeg er vant med fra tidligere forhold. Gjør meg ikke så mye egentlig.. men den vokser endel og henger mere ned kanskje litt frem men absolutt ikke mye mere enn når den er slapp. Jeg begynner å tvile på om han syns jeg er trang nok for han for det er ikke alltid jeg kjenner han så godt inni der. Klarer å komme men savner å føle meg helt full av pikk noe jeg vet jeg ville gjort om den var ordentlig hard, den følelsen man får når pikken rafser inn og stanger oppi😆🙊🙈 så siden han virker fornøyd å ikke «gjør» noe med det -så føler jeg liksom at det blir litt vanskelig å kanskje alltid tilfredsstille han med fitta mi bare.. så tenker jeg igjen at jeg kunne vært trangere .. noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 5d1d3...4dd kanskje han ikke tenner på deg Anonymkode: 966ed...5b3
Gjest Smeltemann Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han blir ikke stiv sånn at den står rett frem eller opp som jeg er vant med fra tidligere forhold. Gjør meg ikke så mye egentlig.. men den vokser endel og henger mere ned kanskje litt frem men absolutt ikke mye mere enn når den er slapp. Jeg begynner å tvile på om han syns jeg er trang nok for han for det er ikke alltid jeg kjenner han så godt inni der. Klarer å komme men savner å føle meg helt full av pikk noe jeg vet jeg ville gjort om den var ordentlig hard, den følelsen man får når pikken rafser inn og stanger oppi😆🙊🙈 så siden han virker fornøyd å ikke «gjør» noe med det -så føler jeg liksom at det blir litt vanskelig å kanskje alltid tilfredsstille han med fitta mi bare.. så tenker jeg igjen at jeg kunne vært trangere .. noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 5d1d3...4dd Har du prøvd å gjøre ham hard da? Noen av oss trenger å bli sugd skikkelig dø å bli hard.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Røyker han hasj? Anonymkode: 043a8...99c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Prøv penisring. Anonymkode: 0d2d3...91b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han blir ikke stiv sånn at den står rett frem eller opp som jeg er vant med fra tidligere forhold. Gjør meg ikke så mye egentlig.. men den vokser endel og henger mere ned kanskje litt frem men absolutt ikke mye mere enn når den er slapp. Jeg begynner å tvile på om han syns jeg er trang nok for han for det er ikke alltid jeg kjenner han så godt inni der. Klarer å komme men savner å føle meg helt full av pikk noe jeg vet jeg ville gjort om den var ordentlig hard, den følelsen man får når pikken rafser inn og stanger oppi😆🙊🙈 så siden han virker fornøyd å ikke «gjør» noe med det -så føler jeg liksom at det blir litt vanskelig å kanskje alltid tilfredsstille han med fitta mi bare.. så tenker jeg igjen at jeg kunne vært trangere .. noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 5d1d3...4dd Kvinner har mindre nerver i skjeden så du kjenner mindre enn han uansett. Kan hende det er så hard penisen hans blir, ikke alle står rett frem eller opp- det må du spørre han om! Anonymkode: 352b9...d72
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor prater du ikke med han? Hvorfor er "alle" så redde for å kommunisere med partneren sin?! Anonymkode: 9ffc5...582 Okei.. hva sier man da? Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Røyker han hasj? Anonymkode: 043a8...99c Det er jeg ikke sikker på. Har ikke spurt. Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): kanskje han ikke tenner på deg Anonymkode: 966ed...5b3 Jævlig unødvendig kommentar. Merkelig om noen velger å bruke så mye tid på en person man ikke tenner på.. særlig når har tar mye initiativ til kveldstreffene våre som veldig ofte ender med sex! Anonymkode: 5d1d3...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Skjønner ikke helt problemstillingen. Fordi du ikke er fornøyd og tilfredsstilt av pikken hans, så lurer du på om han ikke er fornøyd med fitta di? Er det riktig forstått? Anonymkode: 84aba...886 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke helt problemstillingen. Fordi du ikke er fornøyd og tilfredsstilt av pikken hans, så lurer du på om han ikke er fornøyd med fitta di? Er det riktig forstått? Anonymkode: 84aba...886 ja.. jeg er egentlig livredd han ikke skjønner selv at pikken hans kunne vært mye stivere. At han bare har gått så mange år sånn med 70% reisning under samleie å tror det skal være sånn. Teit problemstilling men begynner jo å tenke sånn når han er likeglad til det men jeg da samtidig merker at det ikke funker helt optimalt da han lett detter/smetter ut av meg å da føler jeg at jeg er den d er noe galt med. Samtidig som jeg ligger der å ikke kjenner så mye til han.. han kommer alltid og innen rimelig tid men fortatt ikke hardere ved orgasme. Er jeg var med tidligere som var mindre enn han men mye hardere var så deilig å han syntes også jeg var trang nok. Tror jeg bare liker han jeg er med så mye at jeg ikke klarer tanken på at han skulle tenke at jeg ikke er bra nok... kanskje d er typisk menn..😂 han er ikke opptimalt stiv, det butter litt når det får fort i svingene men han kommer.. så d er vel d viktigste. Savner bare så innmari å nye han masse.. som en sa over her..han har mere nerver enn meg å kjenner nok mere.. *sukk* Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 Hvor gammel er han? Anonymkode: 2df32...e3e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han? Anonymkode: 2df32...e3e Han er 40 Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er 40 Anonymkode: 5d1d3...4dd Det er nok noe fysiologisk med han. Kan være diabetes, prostata etc Anonymkode: 2df32...e3e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Min erfaring er at ikke alle blir helt stive. Noen har myke peniser uansett. Og det varierer også litt fra gang til gang hvor stiv mannen min er. Anonymkode: 5d7fa...438
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring er at ikke alle blir helt stive. Noen har myke peniser uansett. Og det varierer også litt fra gang til gang hvor stiv mannen min er. Anonymkode: 5d7fa...438 Å det er det som irriterer meg! Kanskje han aldri har vært så veldig stiv.. men da tenker jeg at en sånn mann bør være med en som er ultra trang.. jeg er trang men er jo grenser liksom hvor mye man kan stramme rundt en myk pikk Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok noe fysiologisk med han. Kan være diabetes, prostata etc Anonymkode: 2df32...e3e Njaaa tror ikke det er noen av delene.. men såklart kan være andre ting . Anonymkode: 5d1d3...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Okei.. hva sier man da? Anonymkode: 5d1d3...4dd "Vi må snakke sammen om sexen vår. Jeg har blitt oppmerksom på at du ikke klarer å bli skikkelig hard. Hva er årsaken til det og hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg?" Anonymkode: 9ffc5...582 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå