AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Aller helst skulle jeg gjerne tatt det bare et par dager før, for har lyst til å føle meg så fresh som mulig etter fødsel. Men vet jo aldri når man skal føde 😒 Når ville dere ha bestilt time til sånt før fødsel? Blir sikkert lite tid til sånt rett etter barsel så.. Anonymkode: af448...34b
Kicki_90 Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Første uka ute i permisjon, dvs uke 37/38. Tok en runde med hårfarge, vipper og bryn selv da, og fødte et par dager etterpå, så kommer til å gjøre det samme denne gangen regner jeg med. Vet ikke om jeg gjør noe mer med neglene enn til vanlig, får se an formen når det nærmer seg
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Kicki_90 skrev (2 minutter siden): Første uka ute i permisjon, dvs uke 37/38. Tok en runde med hårfarge, vipper og bryn selv da, og fødte et par dager etterpå, så kommer til å gjøre det samme denne gangen regner jeg med. Vet ikke om jeg gjør noe mer med neglene enn til vanlig, får se an formen når det nærmer seg Så bra, er det jeg tenkte også litt kjedelig om jeg går på overtid, også er negler og hår utvokst til fødsel, men kan vel alltids ta en tur til rundt termin hvis jeg ikke har født enda da 🤞🏼 Anonymkode: af448...34b
Kicki_90 Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så bra, er det jeg tenkte også litt kjedelig om jeg går på overtid, også er negler og hår utvokst til fødsel, men kan vel alltids ta en tur til rundt termin hvis jeg ikke har født enda da 🤞🏼 Anonymkode: af448...34b Det er min plan også 😉 For min del så fikk jeg gjort overraskende mye de første ukene etter fødsel, men trenger ikke bli slik denne gangen, så greit å være litt forberedt 😅
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Ikke vits å legge neglelakk ihvertfall, jeg måtte fjerne min. Anonymkode: c8a14...57e 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Neglelakk skal man ikke ha. Hvis det skulle skje noe så må helsepersonell bruke tid på fjerne neglelakk. De bruker neglene til å følge med på din helsetilstand. Anonymkode: afc9d...f9a 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Skjønte fort hvorfor de ba meg fjerne neglelakken da jeg etter hastekeisersnitt havnet på observasjonsposten over flere døgn med alle verdens ledninger kobla til kropp og fingre😅 Anonymkode: c8a14...57e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke vits å legge neglelakk ihvertfall, jeg måtte fjerne min. Anonymkode: c8a14...57e Da er det kanskje ikke lurt å påføre shellack, det vil ta dem lang tid å få bort om det blir nødvendig.. 🤨 Anonymkode: 13eb0...dfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå