Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Noen som kan hjelpe meg med navnet på en artist fra 90-tallet. Mener å huske at gruppa/artisten var svensk - og den/de hadde vel to låter som ble sånn nogen lunde kjent. Den ene heter Crusified, og den andre har teksten "I could wait night and day..." Noen som kan hjelpe?
Gjest lmari Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Army Of Lovers Lurer på om du tenker på Army of Lovers, jeg??
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Ja!!! Men ved nærmere ettertanke så er vel ikke de svenske...skjønner ikke hvor jeg fikk det fra! Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Du husker vel ikke tittelen på den siste låta jeg nevner også, eller?
Gjest Pedagogen Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Obsession heter den siste du nevnte
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Flott - da er jeg ikke helt bortreist likevel da, jo! Titta på navnene deres, og fikk litt franske assosiasjoner!
Tusenfryd Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 De er svenske, ja - og er helt rå. Synes nå jeg da. Perfekt sommer- og bilmusikk. Kjøpte faktisk en samleplate med dem i fjor. Herlig. Bare hør versjonen deres av Shalom....
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #11 Skrevet 17. august 2005 OJ!!! Samleplate??!! :D Kom den i fjor, eller?
Tusenfryd Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Nei, jeg bare kjøpte den i fjor. Gjør et søk på CDON, så finner du den. Jeg kjøpte denne.
Cuba Skrevet 18. august 2005 #13 Skrevet 18. august 2005 Fikk ikke opp noen cd av dem på linken din.. Men var det den Les Gratest Hits? Åssen musikk er det?
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #14 Skrevet 18. august 2005 Hm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive musikken jeg - men jeg liker den - ingenting å sammenlikne den med. Men kanskje litt spesielt? :klø: Har i hvertfall bestilt samlealbumet nå!
Tusenfryd Skrevet 18. august 2005 #15 Skrevet 18. august 2005 Å, jeg så det nå at det ikke var en særlig informativ link. Ok, men hvis du går på CDON, søker på Army of lovers, alle titler, så finner du et dobbeltalbum som heter Le Grand Docu-soap. Det albumet vard et jeg mente.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #16 Skrevet 18. august 2005 Kom akkurat på det selv, pedagogen! Så det... Fikk ikke opp noen cd av dem på linken din.. Men var det den Les Gratest Hits? Åssen musikk er det? Vet ikke hva den musikkstilen heter, og er vanskelig å forklare utenom å si det er typisk 90-tallspop. Kan jo lese og se litt om dem og dicografien deres på hjemmesiden deres: http://www.army-of-lovers.com/ Ellers går det jo an å laste ned noen av deres mest kjente sanger for å huske eller å høre før man kjøper (så vet man om det er bortkastet eller ei).
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #17 Skrevet 18. august 2005 Jeg måtte forresten laste ned Obsession så jeg kan kose meg med den mens jeg venter på albumet! Utrolig bra låt!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #18 Skrevet 19. august 2005 De har jo laget en ny gruppe nå, med en ny vokalist og de gamle medlemmene.. De har reklamert for den på svensk tv3 i noen uker nå. Han mørke i gruppa, han har vært med i noen programmer som stylist på svensk tv3. Husker at jeg syns musikken deres var god, og det jeg har hørt av det nye opplegget, så er det mye likt. :-)
Tusenfryd Skrevet 19. august 2005 #19 Skrevet 19. august 2005 Hva heter den nye gruppa da? *nysgjerrig. Det høres jo spennende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå