Gå til innhold

Hvordan fungerer womanizer? Er den verdt pengene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer womanizer.. Pulserer den bare og ingen vibrasjon? Kan den kun brukes på klitten? Jeg har en liten sak jeg er ganske fornøyd med. Den vibrerer i forskjellige program og er en sånn liten "kaninvibrator". Ser egentlig ikke for meg at jeg trenger noe annet.. Men hadde vært gøy å prøve. Jeg kommer  også utmerket og veldig lett med kun hendene.

Men hva kan en womanizer gi meg? Blir det for kraftig om man kommer veldig lett? Og har noen prøvd det nye leketøyet Iselin Guttormsen har i samarbeid med kondomeriet? 

Anonymkode: b3ed1...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo ulike modeller med ulike innstillinger. Den womanizer-modellen jeg har, har mange trinn så det er ikke nødvendig å skru opp styrken så kraftig. Den vibrerer vel ikke, men bruker trykkbølger tror jeg? Veldig fornøyd med min, men vi er jo forskjellige. Ville kjøpt fra en butikk hvor du har returrett hvis du ikke er fornøyd :)

Anonymkode: 32c09...5de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes min er ❤️, det er ikke fordi den virker så raskt (det gjør den forsåvidt og) - men bare måten den fungerer på.

Det er annerledes enn vanlig vibrasjon. 

Jeg har ikke prøvd de rimeligere variantene, men har inntrykk av at mange er fornøyde med de og. 

Mitt neste kjøp blir nok womanizer duo tror jeg. 

Anonymkode: 64390...af8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kjøpet! Kjøpte en til 1000kr å elsker den, får helt anderledes orgasmer  enn med vanlig vibrator og så mye sterkere

Anonymkode: 3d13a...b0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan fungerer womanizer.. Pulserer den bare og ingen vibrasjon? Kan den kun brukes på klitten? Jeg har en liten sak jeg er ganske fornøyd med. Den vibrerer i forskjellige program og er en sånn liten "kaninvibrator". Ser egentlig ikke for meg at jeg trenger noe annet.. Men hadde vært gøy å prøve. Jeg kommer  også utmerket og veldig lett med kun hendene.

Men hva kan en womanizer gi meg? Blir det for kraftig om man kommer veldig lett? Og har noen prøvd det nye leketøyet Iselin Guttormsen har i samarbeid med kondomeriet? 

Hadde også kaninvibrator og en vanlig vibrator, men følelsen er helt annen med womanizer. Du vet ikke hvor gått du kan ha det før man prøver 🤪

Anonymkode: 3d13a...b0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det finnes jo ulike modeller med ulike innstillinger. Den womanizer-modellen jeg har, har mange trinn så det er ikke nødvendig å skru opp styrken så kraftig. Den vibrerer vel ikke, men bruker trykkbølger tror jeg? Veldig fornøyd med min, men vi er jo forskjellige. Ville kjøpt fra en butikk hvor du har returrett hvis du ikke er fornøyd :)

Anonymkode: 32c09...5de

Hva heter din?

Anonymkode: c10db...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trykkbølger som noen nevner. For mange kan vanlig vibrator virke for intenst, og dermed ødelegge nytelsen for brått. 

God helse i en bra investering. 

Anonymkode: b6761...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den er så bra. Det er for lite intenst liksom. Foretrekker vanlig vibrator. 

Anonymkode: 669f6...f6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke den var noe særlig. Det er jo digg liksom, men ikke så mange kroner digg. Vet ikke om det er fordi den generelt ikke er noe spesiell for meg eller om jeg hadde for store forventninger etter at alle skrøyt den opp i skyene. 

Anonymkode: cc86a...4ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Womanizer, men den som Iselin Guttormsen reklamerer for liker jeg! Rart siden det er samme greia, men men. Sverger til Melt i alle fall.

Anonymkode: 7a8e8...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp satisfyer, samme greia, bare billigere.

Anonymkode: 2ab97...523

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min womanizer. En av mine beste investeringer! Den gir fantastiske orgasmer :) 

Anonymkode: e5425...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips alle. 😊 Hvilken rimelig womanizer er ok da? Hva heter den? 

Og hvordan funker orgasmegarantien til kondomeriet? Kan jeg prøve saken i 30 dager og så sende den tilbake om jeg kjøper den i nettbutikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer har en hette som plasseres rundt klitoris, og den skaper et vakum. For meg var det bortkastede penger. Jeg hadde lyst, men lysten forsvant. Jeg fikk kramper i underlivet og det gjorde vondt. Jeg prøvde en gang til, med reservehetten som var i en annen størrelse. Samme resultat.

Det sexleketøyet jeg liker best er vibrerende bullet i silikon. Får fortere orgasme med den enn uten leketøy.

Anonymkode: 44c68...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en gang, og den var bare vond og ekkel. Suger liksom klitten inni et slags hull, jævlig vondt og ikke i nærheten av orgasme i det hele tatt. 

Anonymkode: c1667...5cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 23.16):

Takk for tips alle. 😊 Hvilken rimelig womanizer er ok da? Hva heter den? 

Og hvordan funker orgasmegarantien til kondomeriet? Kan jeg prøve saken i 30 dager og så sende den tilbake om jeg kjøper den i nettbutikken? 

Womanizer Starlet 2 er den rimeligste til 699 eller noe. 

Orgasmegarantien funger slik at dersom du ikke er fornøyd får du gavekort på samme sum du kan bruke på noe annet. Kan levere i butikk også. Trenger ikke si så mye enn at den ikke falt i smak. Mer trengee de ikke vite. Eller sende mail og sende inn. Veldig enkelt da jeg gjorde det i alle fall. 

Anonymkode: a531f...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som man blir sugd på klitten helt til man kommer. Annerledes følelse så gøy å variere mellom den og vanlig vibrator. 

Anonymkode: ad45a...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiminator skrev (5 minutter siden):

Tenk om det fans en "maninizer" som fungerte som en womanizer :P

Det gjør det faktisk.ikke til klitoris naturlig nok,  men til prostata 

Anonymkode: 40332...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...