Gå til innhold

uerfaren seksuelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ganske uerfaren seksuelt sett. Har vært i et forhold i mange år hvor sexlivet var....dårlig. Ekskjæresten kom veldig raskt (innen to minutter) og føler jeg ikke helt vet hva som er vanlig i senga.

Nå har jeg møtt en ny og er litt redd han skal synes jeg er amatør på dette. Har aldri kommet under sex før, men fått orgasme av å ha blitt slikket en gang i hele mitt liv. Føler meg så dårlig av dette. Vet ikke hva jeg liker heller. Er det vanlig å ikke få orgasme av penetrering? Føler det er noe galt med meg.

Anonymkode: 99616...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig vanlig å trenge klitorisstimuli :) Det er ikke noe unormalt i det. Tenker at du får bare være åpen og si at det er mye du ikke har prøvd og at du ikke helt vet hva du liker. Hvis denne nye er en skikkelig og grei fyr, så vil han hjelpe deg å ta det rolig og utforske i ditt tempo.

Ellers er det nok lurt å ha et aktivt sexliv med deg selv, utforske hva som funker og hva som tenner der. Kanskje kan noe av det overføres til sammen med partner :)

Anonymkode: 630a2...6c8

• Liker 4
Gjest Kaiminator
Skrevet

For det første, det er ingenting galt med deg, men med engasjemanget på mennene du har truffet. Det er faktorer som sexuell kjemi, erfaring, gi-og-ta, åpen for å prøve nye ting som gjør det utfordrende å finne gjensidig givende rytme for begge parter. 

Men øvelse gjør mester, mannen kan  øve på å holde igjen, knipe, stoppe, slikke innimellom støtene, etc. Er ikke bare en mann som skal komme, men begge!

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, det er veldig vanlig å trenge klitorisstimuli :) Det er ikke noe unormalt i det. Tenker at du får bare være åpen og si at det er mye du ikke har prøvd og at du ikke helt vet hva du liker. Hvis denne nye er en skikkelig og grei fyr, så vil han hjelpe deg å ta det rolig og utforske i ditt tempo.

Ellers er det nok lurt å ha et aktivt sexliv med deg selv, utforske hva som funker og hva som tenner der. Kanskje kan noe av det overføres til sammen med partner :)

Takk for svar. 🙂 Jeg klarer få orgasme når jeg er alene, synes bare det er rart at det ikke skal gå sammen med noen. Han jeg var i forhold med tidligere giddet ikke slikke meg eller sånt, og når han gjorde det ble han irritert av at jeg brukte for lang tid. Føler kanskje at jeg stresser med det i ettertid og at det ødelegger.

Skrevet

Dette går kjempefint. Han vil ha kos med deg. Ikke "dine ferdigheter". 

Hvis du er veldig betenkt på dette med slikkingen så kan et konkret tips være at, hvis du merker at kondisen hans svikter litt på slikkingen, så kan du hente han opp til deg og ta kosen videre til noe annet heller enn at han må holde på til han gir opp og føle at han "feiler". 

Vi er litt forskjellige mtp hvor mye vi koser oss med sex uten orgasme. For noen er det et jag for å komme "i mål". For andre er orgasmen bare en bonus. Noen har aldri fått orgasme, men kan kose seg med sex. Og det kan være av og til litt vanskelig å huske at vi alle ikke er like.

Husk at dine grenser er like viktige selv om du føler deg "på etterskudd" i din seksuelle utvikling.

Med en god partner, så finner dere ut av ting. 

• Liker 2
Skrevet

Hey, alle har vært amatører. Og du høres ikke helt amatør ut. Min erfaring er at nysgjerrighet og åpenhet tar meg lengre enn teknikker. Så mitt råd er at du skrur av usikkerheten og på med nysgjerrighet og åpenhet. Fortell ham at du har lite erfaring og la ham få lov til å være med på reisen din.

At du trenger stimuli av klitoris, høres også helt normalt ut. Det trenger jeg også. Og om du hadde vært «unormal», så er det også greit. Du må finne ut hva du liker - ikke hva som er «normalt». Det siste kan du jo ikke bruke til noe. 💜

• Liker 3
Skrevet

Viktig med kommunikasjon, jeg tror han vil sette pris på at du er ærlig.

Vi har vært gift i 30 år og ble erfarne sammen på hverandre.
Kona har aldri hatt orgasme ved penetrering, men jeg har fått slikke henne til orgasme uendelig mange ganger.
Har aldri tenkt at det er rart eller feil. Heller helt herlig å få lov å slikke henne når det er det hun liker, og den utrolig følelsen når hun når toppen på grunn av min tunge... det er helt vidunderlig. 🥰

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. 🙂 Jeg klarer få orgasme når jeg er alene, synes bare det er rart at det ikke skal gå sammen med noen. Han jeg var i forhold med tidligere giddet ikke slikke meg eller sånt, og når han gjorde det ble han irritert av at jeg brukte for lang tid. Føler kanskje at jeg stresser med det i ettertid og at det ødelegger.

Du, det har MYE å si hvordan den andre sin holdning er. Jeg hadde heller ikke fått det så godt til eller slappet av nok hvis partneren min fikk meg til å føle det slik. Eksen din høres egoistisk ut!

• Liker 1
Skrevet

Takk for oppmuntrende svar alle sammen❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...