Gå til innhold

Spam-filter på Gmail plutselig sluttet å virke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to kontoer på Gmail, og plutselig ble ble fylt av reklame-Mail som tidligere har lagt seg i reklame-filteret. Hvordan får jeg fikset dette?

Anonymkode: 8a178...ca7

Skrevet

Samme her, varte bare et døgn. Det er en del amerikanere som tror de har min adresse, så jeg er vant til å få mye rart. Men denne gangen varte det ikke så lenge.

Skrevet
applestories skrev (13 minutter siden):

Samme her, varte bare et døgn. Det er en del amerikanere som tror de har min adresse, så jeg er vant til å få mye rart. Men denne gangen varte det ikke så lenge.

Hmm, merkelig! Jeg har hatt det sånn flere dager nå, på begge kontoer. Veldig irriterende!!

• Liker 1
Skrevet

Spamfilteret er dårlig, bare en sånn enkel ting som å blokkere mailer med bestemte ord, virker umulig. 

Anonymkode: 1f996...e09

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spamfilteret er dårlig, bare en sånn enkel ting som å blokkere mailer med bestemte ord, virker umulig. 

Men det har fungert bra til nå, i sikkert 1,5år. Plutselig får jeg masse reklame på begge kontoer 🤨

• Liker 1
Skrevet

Det virker som spam på norsk har lettere for å slippe gjennom. Det har vært en del fra aol.com i det siste.

Skrevet

Har dette ordnet seg for deg, trådstarter?
Her er det fortsatt ikke i orden, holdt på rundt en uke med å få all e-post i «primær» og ingenting i «reklame»... Har jo vært helt ypperlig i alle år frem til nå, så er ute etter en løsning og nysgjerrig på om du har funnet noe!

Anonymkode: ffe9b...ae6

• Liker 1
Skrevet
On 2/7/2021 at 2:23 PM, AnonymBruker said:

For meg har det fungert ypperlig siden 2004, men den siste tiden har det kommet et par spam-mailer i innboksen.

Det meste går fremdeles i spam, noe jeg ser i mappen for det, og jeg kan ikke helt skjønne forskjellen på spammen og på det som går igjennom, fordi de er veldig like.

Tydelig at google har litt problemer med det om dagen, for meg skjedde det sist på torsdag/fredag.

Anonymkode: 08600...e9b

Skrevet

Søkte litt om problemet, og ser mange begynte å slite mot slutten av året som var. 

Flere anbefaler å lage egne filter, møkkajobb, men det rydder i hvert fall innboksen, og minsker mengden. Sjekk av mange av gangen med boksene på siden for å gjøre jobben raskere.

https://support.google.com/mail/answer/6579?hl=en

Anonymkode: 08600...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...