Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gått/går på lavkarbo med mål om ketos, hvor lang tid tok det før slappheten gikk over? Jeg har gått på lavkarbo i to uker til onsdag og beina er som bly. Det er tungt å gå opp trappen, lage, mat, spise osv. Jeg er redd jeg spiser litt mindre kalorier enn jeg burde, i forhold til ukesmenyer jeg har sett på.. Men jeg klarer ikke mer mat.. Prøver å fylle på litt med nøtter og i helga har jeg vært nødt til å ta meg noen biter møk sjokolade for å se om jeg fikk litt mer overskudd. Men beina er like blytunge i dag. Håper det snart gir seg. 

Hva var din erfaring? 

Anonymkode: c1e46...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som vil, får det til. Hva vil du?

Anonymkode: f6e6a...8e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk som vil, får det til. Hva vil du?

Anonymkode: f6e6a...8e0

Skjønner ikke spørmålet ditt. Antyder jeg at jeg vil gi opp? Jeg spør om hva jeg kan forvente meg, i forhold til når denne utmattelse skal gi seg. 

• Liker 3
Skrevet

Tok vel bare ett par dager for meg. Ikke at det hjelper deg da 😕

Skrevet

Går snart over. 

Anonymkode: 43b6b...6a0

• Liker 1
Skrevet

Prøv å sov mye. 

Anonymkode: 43b6b...6a0

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut Dr Eric Berg på youtube, han er keto ekspert:) Det er også lurt og faste i tillegg. Kroppen kan bruke lang tid på å omstille seg også, så ikke gi opp:)

Anonymkode: b0a09...d96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjekk ut Dr Eric Berg på youtube, han er keto ekspert:) Det er også lurt og faste i tillegg. Kroppen kan bruke lang tid på å omstille seg også, så ikke gi opp:)

Anonymkode: b0a09...d96

Takk. Skal ta en titt. 

Skrevet

Prøv med en liten ‘salt-shot’. 
Det kan være noe ubalanse

Anonymkode: 500bd...b53

• Liker 2
Skrevet

Er du flink til å fylle på med elektrolytter? De dagene jeg har følt meg dårlig er da jeg har vært sløv med inntak av kalium, magnesium og natrium (salt). 

Anonymkode: 9889e...922

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...