Gjest Xavia Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Er det noen som har en fotograf å anbefale?
Olifant Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Jeg anbefaler fotograf Trond Christian Ruud. Han har ikke bryllupsbilder på siden sin, men er veeeeldig flink til å ta bilder og prisene er visstnok ganske rimelige. Vet om fler som har brukt ham til bryllup og som er kjempefornøyde!
TeddyToria Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Kan anbefale bl.a www.moment.no www.studiovest.no - bruker selv denne fotografen! og www.catchlight.no
Catzy Skrevet 18. august 2005 #7 Skrevet 18. august 2005 Vi brukte June Witzøe, og er veldig fornøyd med hennes bryllupspakke! http://www.junew.no Catzy
Isola Skrevet 18. august 2005 #8 Skrevet 18. august 2005 Vi skal bruke Moment Studio. Har sett mange bilder av de, og synes de er så "levende"! Også mange kjente som er meget fornøyde med de. www.moment.no Innen en uke etter at man har tatt bildene, får man en cd med alle bildene på. (I lav oppløsning da). Slik at man i fred og ro kan velge ut hvilke bilder man vil ha. Vi gifter oss om 2 uker, så skal si ifra hva jeg synes om resultatet!
Arwen Skrevet 19. august 2005 #9 Skrevet 19. august 2005 (endret) Vi er veldig fornøyd med Grorud fotosenter Ligger to bilder av oss på hjemmesiden dems og henger et i vinduet ut mot gata og et inne i butikken. Litt moro Endret 19. august 2005 av ¤Arwen¤
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 Jeg anbefaler Fotofryd på Lambertseter! Kjempeflinke! Og bra priser!! dette var vi veldig fornøyd med! Karin
Gjest TT ii Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 Nå er vi godt gift og etter å ha brukt Studio Vest er vi ikke i tvil så langt...sjeldent har jeg følt meg så avslappet foran et kamera, og pga. digitalt har jeg fått se noen av de allerede, og bildene se så flotte ut! Absolutt en morsom, søt og dyktig fotograf!
Isola Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Måtte jo stikke innom med en anbefaling etter vi var gift også... STRÅLENDE fornøyd med Moment studio altså! De gjorde det til at vi to som ikke akkurat er så glad i å bli tatt bilde av, synes det var kjempeartig. Vi fikk en cd med alle bildene under en uke etter bryllupet, og det er så utrolig mange fine. (og vi er virkelig ikke fotogene!) Så derfor - Moment anbefales virkelig!!!
Lassie Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Hvor mye betalte dere for en medium bryllupspakke hos de forskjellige?
Isola Skrevet 21. september 2005 #15 Skrevet 21. september 2005 Hvor mye betalte dere for en medium bryllupspakke hos de forskjellige? ← For min del - se på www.moment.no for prisliste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå