AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg arvet masse rart etter moren min da hun døde. Hun var ganske hekta på shopping, men det er en salig blanding av ekte og fake. Hvordan ser jeg hva som er ekte? Har ikke greie på det selv. Anonymkode: c9d5e...1a5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg arvet masse rart etter moren min da hun døde. Hun var ganske hekta på shopping, men det er en salig blanding av ekte og fake. Hvordan ser jeg hva som er ekte? Har ikke greie på det selv. Anonymkode: c9d5e...1a5 An authentic Mulberry handbag will have a branding stamp that is thick, straight and even. Mulberry also stamps rivets and other round small hardware with the Mulberrytree logo. This stamp should be consistent with that of the mulberry tree on the inner metal disc. Anonymkode: 33fd7...3d3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): An authentic Mulberry handbag will have a branding stamp that is thick, straight and even. Mulberry also stamps rivets and other round small hardware with the Mulberrytree logo. This stamp should be consistent with that of the mulberry tree on the inner metal disc. Anonymkode: 33fd7...3d3 Ja, står faktisk et nummer på innsiden, så da er denne kanskje ekte. Men hun har kjøpt så mye rart i Syden, at det var vanskelig å si. Greit å ikke slenge den sammen med det til bruktbutikken da. Anonymkode: c9d5e...1a5
Miss-Grey Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Falske vesker kan også ha nummer på innsiden. Jeg vil anbefale deg å ta flere bilder, og legge ut på thepurseforum.com. Der er det flinke folk som autensitetssjekker vesker på fritiden sin.
Jadaomatte Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Ser ekte ut. Ligger mye info på pinterest og you tube
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Ja, fake vesker har også nummer. Men sømmene så fine ut på den veska der da. Ville kanskje spurt på The purse forum, hvis de fortsatt finnes. Anonymkode: 536b4...483
Minitroll Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Bildet var dårlig da. Legg ut bilde av hele veska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå