AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Samboeren min har fridd til meg. Veldig fint! Han gjorde det ved at han spurte meg hjemme også uten ring. Fortalte dette til venninner, og dette var ikke godt nok tydeligvis, at han ikke hadde gjort det "ordentlig". Noen av venninnene skal selv gifte seg. De mener han bør fri på nytt..jeg har fått velge ring selv og synes det er bra! Hvorfor skal folk ha meninger om dette?? Vi skal ha et lite intimt bryllup med få gjester, ikke i kirke. Det er tydeligvis allerede (!) forventninger om god mat og valg av lokale. Min mor linker meg allerede brudekjoler, nettsiden jeg linket selv var visst ikke bra nok🙄 Jeg vil bruke minst penger på bryllup, vi har er høyt boliglån!! Vi viser hverandre mye kjærlighet i hverdagen, men ikke over sosiale medier eller er opptatt av kluss-romantiske frier historier.. Jeg bryr meg ikke om blomster, gaver eller fest og gifter meg kun fordi jeg vil. Bare et lite hjertesukk.. Anonymkode: fa682...ce4 6
PM75 Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Det som er viktig er hvordan dere to vil ha det. Stå trygt i egne valg! Folk rundt dere vil ha meninger om det meste, men det er ikke det samme som at dere må lytte til det de sier. Tenk heller på det som en type engasjement og at folk flest mener vel, men ikke alltid skjønner hva som er best for dere. 17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Haha, så teit! Det er dere to som skal gifte dere. Om ikke du er misfornøyd med frieriet, hvorfor skal andre være det? Hadde selv foretrukket å bli fridd til slik, sånn offentlig frieri med masse styr hadde gjort meg så flau. Og fint å velge ring selv Anonymkode: 63f14...1aa 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Vi hadde det også slik. Begge er innadvendte og ønsket et lite, billig og intimt bryllup. Dette hadde vært ønsket vårt helt fra starten av. Heldigvis fikk vi hjelp av pandemien til å oppfylle dette, hvis ikke hadde det nok blitt ramaskrik fra samtlige. Bryllupet var akkurat slik vi hadde foresett oss. Anonymkode: dad83...b85 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Bare drit i deres meninger. Spesielt om dere skal betale alt selv... Anonymkode: 820eb...efc 1
Navani Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Herregud så tåpelig av venninnene dine Det er jo opp til forloveden din å fri på sin måte, og sier du ja så er jo alt bra. Man trenger ikke ring for å fri, og man kan gjøre det AKKURAT som man vil. Be venninnene dine slutte og heller få dem til å forstå at du er fornøyd, og at poenget er å gifte seg. Ikke hør på andre Maser de igjen ville jeg ha sagt "det er din mening, men vi gjør dette slik vi ønsker. Så kan heller du planlegge et stort bryllup om det er hva dere vil ha, for oss er et lite mer enn nok". Dette er deres kjærlighet som skal feires, ikke alle andres. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Jeg skulle ønske jeg fikk ditt frieri 😊 Gratulerer! Anonymkode: fe894...78a 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi hadde det også slik. Begge er innadvendte og ønsket et lite, billig og intimt bryllup. Dette hadde vært ønsket vårt helt fra starten av. Heldigvis fikk vi hjelp av pandemien til å oppfylle dette, hvis ikke hadde det nok blitt ramaskrik fra samtlige. Bryllupet var akkurat slik vi hadde foresett oss. Anonymkode: dad83...b85 Kan jeg spørre om antall gjester dere valgte og hvordan dere gjennomførte bryllupet? Vi vurderer det samme senere i år, uten for mye mas og tjas! Må bare spare litt først😊 Ønsker meg ikke utdrikningslag, kjoleprøving eller en far som følger meg opp kirkegulvet😂 TS Anonymkode: fa682...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haha, så teit! Det er dere to som skal gifte dere. Om ikke du er misfornøyd med frieriet, hvorfor skal andre være det? Hadde selv foretrukket å bli fridd til slik, sånn offentlig frieri med masse styr hadde gjort meg så flau. Og fint å velge ring selv Anonymkode: 63f14...1aa Takk, helt enig! TS. PS, digger ringen min😆 Anonymkode: fa682...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haha, så teit! Det er dere to som skal gifte dere. Om ikke du er misfornøyd med frieriet, hvorfor skal andre være det? Hadde selv foretrukket å bli fridd til slik, sånn offentlig frieri med masse styr hadde gjort meg så flau. Og fint å velge ring selv Anonymkode: 63f14...1aa Takk. Du har helt rett. Synes bare det er sykt at jeg faktisk må forsvare frieriet hans. Han kjenner meg jo trossalt best. Anonymkode: fa682...ce4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Du har helt rett. Synes bare det er sykt at jeg faktisk må forsvare frieriet hans. Han kjenner meg jo trossalt best. Anonymkode: fa682...ce4 Skulle sitere hun lengre opp! Anonymkode: fa682...ce4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Litt av noen venninner 🙃 Dårlig gjort å disse mannen din ( og deg ). Selvhevdelse, kaller jeg slik uhøflighet... Anonymkode: b2c7e...e85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå