Gå til innhold

Airfryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lager dere i den? Og hvordan? Har dere noen gode oppskrifter? 

Jeg har kjøpt airfryer for flere år siden, men brukte den minimalt. Til slutt ble den parkert i boden. Nå har jeg lyst til å prøve den på nytt. 

Skrevet

Har en billig en fra rusta. Den er genial til å steke fryste rundstykker. Ca 6-7 min på 150 grader. Blir perfekt hver gang. 

Skrevet

Bruker den bla. til å steke fries og nuggets. Hvis vi skal ha fish & chips kjører vi på med chips i airfryer’n og fisken i ovnen. Middag på en-to-tre! 

Anonymkode: 0f4c7...e99

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men jeg er nysgjerrig på bruken av airfryer selv, men er redd for at det blir en ting som blir brukt et par måneder før det bare blir en støvsamler på benken og deretter noe som tar plass i en allerede overfylt bod. Vi er bare to i husholdningen. Bruker varmluftsfunksjonen på stekeovnen ganske mye. Trenger jeg egentlig airfryer da? Er forskjellen veldig stor? Som i eksempelet over med fish&chips: i dag putter jeg begge deler i stekeovnen. 

På ting som trenger ulik steketid pleier jeg å sette inn det ene først, og deretter det andre når det passer slik at det de blir ferdige samtidig. 

Siden vi bare er to personer får vi plass til alle tingene til middagen i en enkelt langpanne.

Anonymkode: 80d42...179

• Liker 1
Skrevet

Vi har en airfryer fra Phillips str xl. Vi bruker den til masse alt fra rundstykker, minipizza, fisk, kylling,  pølse, potet til kakebaking. Det går kjappere, blir ordentligt sprø det man ønsker sprøtt å saftig uten masse ekstra fett.

Anonymkode: fd502...916

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke for å kuppe tråden, men jeg er nysgjerrig på bruken av airfryer selv, men er redd for at det blir en ting som blir brukt et par måneder før det bare blir en støvsamler på benken og deretter noe som tar plass i en allerede overfylt bod. Vi er bare to i husholdningen. Bruker varmluftsfunksjonen på stekeovnen ganske mye. Trenger jeg egentlig airfryer da? Er forskjellen veldig stor? Som i eksempelet over med fish&chips: i dag putter jeg begge deler i stekeovnen. 

På ting som trenger ulik steketid pleier jeg å sette inn det ene først, og deretter det andre når det passer slik at det de blir ferdige samtidig. 

Siden vi bare er to personer får vi plass til alle tingene til middagen i en enkelt langpanne.

Anonymkode: 80d42...179

vi har begge deler og foretrekker varmluft i stekeovenen.  Da kan jeg ha alt inni samtidig i flere ovnspanner og lager mat til 5 personer på under halvtimen. 

Anonymkode: 59183...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...