Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og samboer har til nå i 2 år sammen hatt en liten leilighet med et kaldt soverom og stue og kjøkken i et. Men nå har vi flere rom. Han liker å sitte på PCen og game med gutta. Jeg føler ikke jeg klarer helt å slappe av da. Jeg føler liksom jeg kunne tenke meg et rom til å trekke meg helt vekk på å kunne sitte der med mine ting som å sy og strikke. Føler det blir litt for tett på en måte å bare ha stue og soverom. Føler heller ikke jeg klarer å slappe helt av med en annen person i nærheten hele tiden. 

Er jeg den eneste som føler det slik? 

Anonymkode: ba945...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange rom har dere, da? 

Anonymkode: 544ec...f02

Skrevet

Jeg ønsker meg et hobbyrom 😅 pr dags dato har vi ikke noe eget rom for slik, så alt av hobby er stuet bort i plastkasser i et hjørne. Jeg ønsker meg et rom med god lagringsplass, sybord, en godstol når jeg ønsker å slappe av med strikking eller bare en bok. Krysser fingrene for at det blir mulig når vi skal utvide huset :) 

Anonymkode: ac10c...f0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor mange rom har dere, da? 

Vi har 3 2 ekra rom her vi bor nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har 3 2 ekra rom her vi bor nå. 

2

Skrevet

Vi la inn mer penger i bolig, så her har både mannen og jeg eget hobbyrom. Gull verdt. Savnet det i forrige bolig.

Anonymkode: a460d...b35

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

2

Ja, da kan du vel lage et hobbyrom? Jeg ser ikke problemet.

Skrevet

Det er vel temmelig vanlig å ha et slikt rom. Med mindre det skal drives med støv og kjemikalier,  så går det som regel an å kombinere med gjesterom.  

Anonymkode: 9c512...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...