AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Bestilte noen varer fra cultbeauty, og til min visdom er de en del av voec. Likevel fikk jeg en tollregning når pakken skulle skrives ut. Dette er vel feil? Har andre fått pengene tilbake for dette? Anonymkode: dc7e6...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Har ikke bestilt fra dem selv, men slik jeg forstår det på andre så er de noen ganger dårlige på merking av pakkene sine slik at kundene må betale toll. Det skal visst bare være å sende beskjed om dette til Cultbeauty med bildebevis, så betaler de tilbake summen. Anonymkode: 118fa...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 Det står på nettsiden deres at toll til Norge er inkludert, så jeg ville kontaktet tollvesenet og hørt om du får det tilbakebetalt. Ta vare på alt som fulgte med pakken. Anonymkode: 34b0c...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Del Skrevet 7. februar 2021 Thanks Anonymkode: dc7e6...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 7. februar 2021 #5 Del Skrevet 7. februar 2021 Toll og merverdiavgift er to forskjellige avgifter som ikke har noe med hverandre å gjøre. VOEC-ordningen gjelder merverdiavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå