Gjest gjest. Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Har tenkt å kjøpe noe fra dermalogica.... Lurer for det første på hvor og hvordan man skal bruke Medicated Clearing Gel som jeg leste om i et blad var hvis man begynte å få en kvise...??! Dere som har rens og krem fra dermalogica,hvor lenge varer de. Lurer på: - Dermal Clay 240 ml - Daily Microfoliant 75 ml -Skim Smoothing Cream 50 ml Hvis jeg bruker rensen 2 ganger hver dag, peelingen 2 ganger i uke og kremen 2 ganger hver dag.
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Produktene er veldig drøye; jeg kjøper de største størrelsene, og de varer i over et halvt år ved slik bruk du beskriver. Derfor vil jeg anslå at de minste kanskje varer i 3-4 måneder. Daily Microfoliant ville jeg ikke brukt hver dag, for den tørker ut huden. Jeg bruker den 1-2g/uke, og da varer den i ett år.
Gjest gjest. Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Produktene er veldig drøye; jeg kjøper de største størrelsene, og de varer i over et halvt år ved slik bruk du beskriver. Derfor vil jeg anslå at de minste kanskje varer i 3-4 måneder. Daily Microfoliant ville jeg ikke brukt hver dag, for den tørker ut huden. Jeg bruker den 1-2g/uke, og da varer den i ett år. ← Og da har du den på 75 ml? Ellers,takk for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Og da har du den på 75 ml? Ellers,takk for svar! ← Det finnes vel bare en størrelse på Daily Microfoliant, så vidt jeg vet. Hvis du ikke har tørr og sensitiv hud, vil jeg kanskje anbefale deg å prøve en annen skrubb i stedet, for mange synes den er for mild. Skin Prep Scrub skal visstnok være veldig bra. (Litt off-topic).
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Dermal clay varer lenge (altfor lenge etter min mening..min blir aldri tom ). Synes ikke dermal clay fjernet sminke så veldig bra. Du må i hvert fall ha seperat øyesminke-fjerner, fordi denne burde ikke komme nær øynene, mentholen svir noe forjævlig. Jeg har slettes ikke tørr hud, men daily microfoilant virket veldig uttørkende for meg også.. Bruk etter behov er mitt råd.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 De varer rålenge! Har brukt en og en halv tube skin smoothing cream (52 ml) på ett år. Bruker special cleansing gel, og det virker som om den aldri skal ta slutt, bruker den morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå