Aprikostwist Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Skal kjøpe nye dyner til hele familien. Er jo så mye å velge mellom. Har lyst på noen som er ok til under 1000 lappen. Men aner ikke hva jeg skal velge.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Under tusen kroner for en dyne? Da må du holde deg i bunnsjiktet og kjøpe de som er fôret med polyester, så kan du ligge i din klamme og svette seng og fryse og angre på at du ikke gadd bruke penger på å kjøpe en ordentlig dyne. Anonymkode: f1d02...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Under tusen kroner for en dyne? Da må du holde deg i bunnsjiktet og kjøpe de som er fôret med polyester, så kan du ligge i din klamme og svette seng og fryse og angre på at du ikke gadd bruke penger på å kjøpe en ordentlig dyne. Anonymkode: f1d02...b0f Wow, tusen takk for svar. Av ulike årsaker som kan jeg ikke legge så fryktelig mye i dynene er derfor jeg spør om noen har tips til rimelige. Har du anbefaling av dyne som koser mer så kom gjerne med det, vil gjerne vite hva du sover med. 👍 Anonymkode: ee604...f39
Jadaomatte Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Vet ikke hvilken dyne du bør velge, men ett lite tips; kid eller princess har av og til 2 for 1 tilbud😀 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du anbefaling av dyne som koser mer så kom gjerne med det https://www.frulyng.no/p/fru-lyng-dundyner/fru-lyng-dundyne-varm-kval-14 https://dunofnorway.no/produkt/293/dyner/vinterdyne/dundyne-home-country-polar-night-vinterdyne/24 Her har du to gode dyner til greie priser. Høy bæreevne, god kvalitet på dunene, ingen stikkende fjær. Varmer godt, men puster slik at du ikke blir svett og kald. Anonymkode: f1d02...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå