AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg får lønn den 12, men tenkte å lage (kalender)månebudsjett....og følge opp med regnskap for samme mnd. Feks budsjett/regnskap for mars, med lønn utbetalt 12.mars....men 1-12 mars er jo da egentlig fra februarlønna...og marslønna skal vare til 12.april Hvordan løser dere dette? Anonymkode: ed657...8de
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Jeg setter opp utgifter i den måneden de skal betales og inntekter i den måneden de kommer inn. Om en utgift betales av penger som kom inn måneden før i påvente av at denne månedens lønn skal komme inn, har ingen betydning for budsjettet. Jeg får fast inn penger 12, 20 og 25 og 30 hver måned, i tillegg til tilfeldige inntekter utenom og regninger betales på forfallsdato på mange ulike datoer. Anonymkode: 364e9...b93
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg bruker appen You Need a Budget og der her hele appen lagt opp til at du kun budsjetterer med de pengene du faktisk har på konto. Så jeg fordeler ikke pengene uten å ha dekning, men når jeg har dekning kan jeg fint budsjettere for en regning neste måned eller spare opp over tid til neste år. Anonymkode: d45c0...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå