AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #21 Skrevet 7. februar 2021 Jeg syns ikke det er mye nå lengre, fordi vi har duo og betaler vel 139 eller 149. Jeg bruker spotify et par ganger i uka, og har alltid betalt for den, men jeg syns prisen kunne vært lavere. Anonymkode: 39a58...aec
visp Skrevet 7. februar 2021 #22 Skrevet 7. februar 2021 Med tanke på overforbruket mitt der inne, så er ikke dette mye for meg.
Gjest Saph Skrevet 7. februar 2021 #23 Skrevet 7. februar 2021 Det er det jeg ønsker meg i både jule og bursdagsgave av faren min, så jeg betaler ikke for det selv. Men jeg syns helt klart det er verdt prisen. Bruker Spotify to-tre timer hver dag.
Miah Skrevet 7. februar 2021 #24 Skrevet 7. februar 2021 Jeg betaler for Spotify nå, men tenker å prøve uten for å se om det fungerer for meg. Hører litt på musikk om kveldene og kanskje noen episoder med podcast i uken. Lenge siden jeg har hatt gratisfunksjonen, så vet ikke helt hvordan den fungerer lenger.
Summeer Skrevet 7. februar 2021 #25 Skrevet 7. februar 2021 Jeg betaler for familieversjonen, og tror jeg hadde fått både tenåringene og mannen på nakken om jeg kuttet ut det abonnementet. Netflix stoppes innimellom, men Spotify abonnementet har jeg betalt for kontinuerlig i 14 år 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå