Gå til innhold

Er 119,-/mnd mye for Spotify

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 940f0...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bruker jeg Deezer og ikke Spotify da. Nei, med tanke på hva man betalte for cd- og lp-plater back in the days så synes jeg det er et kupp. Hadde sannsynligvis abonnert om det kostet det dobbelte. Kjøper fortsatt lp-plater, men streamingservere jo veldig lettvint da.

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på hva man får igjen for det så synes jeg ikke det er spesielt mye. 

Anonymkode: 8d623...dcc

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært en uaktuell kostnad om jeg var student. Men nå når det ikke merkes på økonomien overhodet er det selvfølgelig verdt det. 

Anonymkode: 3d1df...ce8

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke så mye penger det. Men jeg kuttet det ut, fordi jeg ikke brukte det noe særlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det hadde vært en uaktuell kostnad om jeg var student. Men nå når det ikke merkes på økonomien overhodet er det selvfølgelig verdt det. 

Anonymkode: 3d1df...ce8

Det er jo studentpris da. Halvparten av prisen. 

Anonymkode: 8d623...dcc

• Liker 3
Skrevet

Jeg betalte kr 179 for en CD da jeg var ung, så fri tilgang til "all" musikk for 119 kr mener jeg er innafor!

Dessuten deler samboer og jeg abonnementet som koster 149, og da er det jo enda lavere pris per pers.

Anonymkode: 5dc6f...581

• Liker 1
Skrevet

Jeg deler med familie, så vi spleiser. Kan gjøre det med venner og. De vet ikke om man er familie. 

Anonymkode: 6fb02...74c

Skrevet

Det er billig med tanke på at måtte gå å kjøpe hvert album man likte tidligere. Jeg bruker fortsatt gratisversjonen eller youtube da.  

Anonymkode: 8edb9...401

• Liker 1
Skrevet

Bruker kanskje Spotify 2-3 timer i døgnet i snitt, så syns absolutt det er verdt det. 

Anonymkode: b42c4...5ec

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid vært storforbruker av musikk og før i tiden gikk det på kassetter, lp-plater og cd`er...men etter at spåttifaien kom så er det kun den jeg bruker og jeg spiller i timesvis hver dag og det gir meg veldig mye glede. Det er egentlig ikke mye penger hvis en tenker på mengden underholdning en får for det. Mulig jeg hopper av den dagen det koster 250,- pr. mnd. men det er langt inn i fremtiden og jeg bekymrer meg ikke for det i dag.

Fenomenalt utvalg der ute som jeg ikke hadde hatt plass til i hyllene mine rundt meg.  

• Liker 1
Skrevet

Kjøper du gavekort på 100,- betaler du 100,- pr. mnd. 

Anonymkode: 5eac5...05a

Skrevet

Jeg bruker det noen timer om dagen for musikk og enormt mye podcast, så det er en liten pris å betale. 

Anonymkode: b244d...50a

Skrevet

Ja jeg synes det er dyrt

Anonymkode: 20fa9...832

Skrevet

Jeg begynte å betale for Spotify en gang i tiden for å slippe reklame. Men nå kommer  den forpulte reklamen uansett når jeg hører på podkast. F#ck *ff og BURN! 

Anonymkode: ea359...43b

Skrevet

Det er 1428,- per år. Det er mer enn jeg liker å gi, ihvertfall på Spotify hvor en kan høre på alt helt gratis om en finner seg i reklame av og til. 

Anonymkode: 7f7a0...516

Skrevet

Jeg synes ikke det er dyrt.
Hører mye på musikk, og synes det er veldig digg å slippe reklamen.

Skrevet

Jeg syns det er dyrt. Betaler 49kr pr mnd med TIDAL. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg betalte kr 179 for en CD da jeg var ung, så fri tilgang til "all" musikk for 119 kr mener jeg er innafor!

Dessuten deler samboer og jeg abonnementet som koster 149, og da er det jo enda lavere pris per pers.

Anonymkode: 5dc6f...581

Ja, tenk at vi gjorde det!! Sto i LANG kø på platekompaniet.... 😅og julehandelen i den butikken....hjelp. så mye folk! 

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Å betale kr. 119,- for Spotify er en prioritering som det meste annet. For noen er det verdt det, mens for andre er det ikke det. 

Jeg syns ikke det er dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...