AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hadde besøk i går av et vennepar (eller ny kjæreste). Hun har ikke hatt "ordentlig" kjæreste før, så jeg forstår jo at hun er forelsket. Men jeg synes det ble veldig mye. De satt oppi hverandre hele tiden. Strøk på hverandre, klinte og la seg over hverandre. Mens vi satt der. De gikk også på gjesterommet og koste seg. De skulle overnatte, men dette skjedde kl 22, og de kom tilbake etterpå for å være sosial. Vi er 25år. Jeg trodde vi var litt ferdig med dette. Greit å sitte ved siden av, gi et lite kyss her og der, en hånd på låret. Men å omtrent tørrpule foran andre? Hva sier man? Tror helt ærlig hun vil bli fornærmet. Det ble tullet med "finn dere et rom". Men hvis man er så kåt og forelsket, hvorfor ikke ta en kveld alene? Anonymkode: 87997...c66
Hannah80 Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Haha, hørte akkurat om denne problemstillingen på Lørdagsrådet. Der kom de vel frem til at de skulle si at de måtte "skaffe seg et rom". Men det har dere jo allerede sagt. Utrolig ekkelt når folk holder på sånn! Hadde nok sagt i fra til venninnen min på tomannshånd:) 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Ja, det her blir altfor mye, særlig på en middag med vennepar. Anonymkode: a3de6...313 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Dere kunne jo byttet på? Anonymkode: cd443...010
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Var det vanskelig å bli påminnet den tiden dere var nyforelsket? Forstår godt hvis dere ble misunnelige på den gnisten de hadde. Anonymkode: 8237b...0be
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Var det vanskelig å bli påminnet den tiden dere var nyforelsket? Forstår godt hvis dere ble misunnelige på den gnisten de hadde. Anonymkode: 8237b...0be Det vitner jo om lite sosiale antenner. Det samme med de som står og råkliner i køen på rema1000. Det blir litt for mye, og man involveres i noe man helst skulle ha vært foruten. Anonymkode: a3de6...313 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Var det vanskelig å bli påminnet den tiden dere var nyforelsket? Forstår godt hvis dere ble misunnelige på den gnisten de hadde. Anonymkode: 8237b...0be Vi ble overhodet ikke misunnelig. Vi har det veldig fint sammen, men ingen behov for å oppføre oss som fjortisser. Vi har vett til å flørte på en begrenset måte foran andre også tar vi resten hjemme. Anonymkode: 87997...c66 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Æsj. Sånn drev et vennepar av meg på også i starten av forholdet. Det er så ekkelt. Man vil ikke se for seg folk man ikke tenner på ha sex. Men man får seksualiteten deres presset på seg. Jeg synes heterosex er ganske ekkelt da. Men hadde ikke sittet til sånn ovenfor andre selv. Anonymkode: a01ee...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå