Gå til innhold

Høygravid og ikke møtt venner på lenge. Corona-ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler mange bruker korona-pandemien for å fade ut venskap, og jeg har ikke møtt venner siden november. Er høygravid og borte fra jobb og savner noen å være med annet enn samboer. 

Føler mange av mine venner har unnskyldning for å ikke finne på noe. Søskenbarnet mitt avlyser avtaler hele tiden med meg og slik har hun vært hele livet imot meg. Er seriøst dritt lei av hennes måte å oppføre seg imot meg på! Selv om vi er i familie så bør hun respektere meg. Skulle møtes forrige uke men da ble barnet hennes syk, men noen dager etterpå har hun besøk av en annen venninne og hun sa til meg at hun skulle ta kontakt med en gang sønnen hennes ble bedre. Tidligere jeg inviterte henne da hun hadde fått barn avslo hun to ganger på rad, men andre venninner møtte hun.. Tror ikke jeg orker å sende henne så mye som en snap eller gi lyd fra meg i det hele tatt når hun oppfører seg slik mot meg. Samboer har også lagt merke til det og det er ikke ok lengre. 

Mine andre venninner har ikke barn selv og er meget triste for dette, men dette lar de gå utover meg fordi jeg er jo slem fordi jeg har jo barn og ikke de osv. Og jeg har jo alt på stell så da er det automatisk synd på de. Så hun ene sitter hjemme å røyker hasj og synes synd på seg selv (har mistet helt respekten for henne da jeg mener hun bør kutte ut cannabis røykingen når hun skal bli voksen å få et barn til verden) Hun er veldig fjern og skadet av dette da hennes samboer sitter hjemme og lever som en 15 åring.

Har invitert venner av meg og samboer men det ble avlyst pga corona, da vi skulle ute å spise. Føler meg veldig ensom for tiden, og jeg ser framover til det blir bedre. Gleder meg stort til å få enda et barn, og jeg kommer ikke til å invitere venner over for å hilse på etter fødsel fordi hva er vitsen når de aldri tar kontakt ellers. Jeg får heller bare godta at tiden er vanskelig nå, og jeg har ingen andre enn min egen lille kjerne-familie. 

Anonymkode: 86009...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sies at følelsene forsterkes nå rett før fødsel og spesielt siden jeg ikke har foreldre lengre.

Skrevet

...

Skrevet

Vet du. Når jeg tenker på det har jeg ikke møtt venner siden mars. Tror verden har fadet meg ut. Er virkelig viggo venneløs. 

Anonymkode: c691d...204

Skrevet

Vær glad du ikke sitter alene dag etter dag uten noen å prate med enn deg selv. Ingen som ringer og ingen å møte.

Tenk på de som har det sånn 24/7, 365 dager i året?

Du har barn, mann og snart enda et barn.

Anonymkode: aa2de...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du. Når jeg tenker på det har jeg ikke møtt venner siden mars. Tror verden har fadet meg ut. Er virkelig viggo venneløs. 

Anonymkode: c691d...204

Det er jo tragisk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vær glad du ikke sitter alene dag etter dag uten noen å prate med enn deg selv. Ingen som ringer og ingen å møte.

Tenk på de som har det sånn 24/7, 365 dager i året?

Du har barn, mann og snart enda et barn.

Anonymkode: aa2de...d38

Ja, det er trist. 

Selv om noen er ensomme hver dag har lite venner og det er et savn. Jeg har full rett til å føle meg trist over dette. Mange jeg kjenner møter venner i disse tider, men de har vel gode venner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...