Gå til innhold

Hvordan kutte kontakten med venninne uten å såre henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har ei barndoms venninne som jeg ikke kommer godt overens med. 

Både jeg og hun er utelanske. Litt kort om venninnen.. Elsker utelanske brune gutter, Singel, kler seg slutty bytter tema ifra a til å. Snakker konstant om forskjellige utenlandske gutter med samme navn som heter Ahmed 🤦‍♀️klarer bare ikke å følge med i samtalen. 

Den går slik:

Jeg var ute med Ahemd! Vi drakk på en pub, også kom Ahmed bort til meg og spurte om vi skulle danse mens ahemd satt der. Ahmed ble sint så jeg ble med Ahmed hjem og vi pulte håper ikke blir gravid av Ahmed fordi Ahmed var finner enn han 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Litt om meg Jeg er gift med norsk mann og har et barn venter barn nr 2. Så jeg er ingen party jente og er ikke ute på noe.. Vil egentlig ikke høre om sex livet hennes hvem hun liker og hvem alle disse Ahmed folka er.. 

Hun mener jeg har blitt for norsk! Fordi jeg bortkjemer barne mitt, hun sier vi utlendinger trenger bare en vugge for å gjøre barnet svimmel slik at den for lagt seg den tingen!!!! 

Noen som har slike venner? Vet ikke om jeg skal kalle det venner... 

Anonymkode: 75692...b24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄

Anonymkode: 199cc...620

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som heter Ahmed, håper det ikke var han 🤣

Du kan jo bare si du vil prioritere familien din mer, så du kan ikke henge med hennes så mye lenger. 

Anonymkode: bfc90...a1d

• Liker 2
Skrevet

1. Dere er åpenbart ikke venner. 

2. Du kan neppe kutte ut noen som anser deg som en venn uten å såre. 

Utfasing over litt tid bruker å fungere fint. 

Anonymkode: 4ac38...010

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner en som heter Ahmed, håper det ikke var han 🤣

Du kan jo bare si du vil prioritere familien din mer, så du kan ikke henge med hennes så mye lenger. 

Anonymkode: bfc90...a1d

😂 Ahmed er overalt 

Anonymkode: 75692...b24

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil egentlig ikke kalle dette et vennskap. Dere er vidt forskjellige personer, og det eneste dere har til felles er at dere var barndomsvenner. Jeg har ikke beholdt vennskapet med mine barndomsvenner, og det var heller ikke nødvendig å si ifra om at man ville kutte vennskapet. Det bare faset ut av seg selv. Egentlig er jeg litt overrasket over at dere fortsatt holder kontakt sånn som livene deres er. 

Jeg ville egentlig bare ha sagt at du vil bruke mer tid på familien, så går det seg til. Hvis hun blir sint - ikke svar på det. Bare la være. Jeg antar at hun er en slik person som hisser seg opp fort og skal ha en mening om alt, men ikke la deg friste av å svare på det. 

Anonymkode: ae20f...9e7

• Liker 2
Skrevet

Bare slutt å heng med hun da, si du er opptatt med familien når hun spørr

• Liker 2
Skrevet

Høres merkelig ut

Skrevet

Vugge..?

Anonymkode: 9a727...ca0

Skrevet

Blokker over alt 

Anonymkode: c056c...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...