Gå til innhold

Er en dame på 46 år uinteressant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor og hvorfor ikke og hvor ganmel er du? 

Har 5-7 kg for mye og ikke stram og fit lengre. Merker aldringen. Muffinsmage osv. 

Anonymkode: 1f5de...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg er sammen med dame på 52. Er 41. Men kvinner som bekymrer seg mye for mage og stramhet er oftest uinteressante på alle vis. 

Anonymkode: 0dd48...7da

• Liker 7
Skrevet

Nå er jeg nok ikke helt i målgruppen din, siden jeg er bifil dame, men for meg, så hadde du absolutt ikke vært uktuell pga alder alene, nei.

Anonymkode: b6cec...022

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har 5-7 kg for mye og ikke stram og fit lengre. Merker aldringen. Muffinsmage osv. 

Du er perfekt! Mann 38 her. Helt overbevist om at du har mange sider som tenner masse menn. Du er attraktiv akkurat slik du er. 

• Liker 5
Skrevet

Du er absolutt attraktiv enda!

Tegn på et levd liv er naturlig og flott.

Hilsen dame på 47.

• Liker 4
Skrevet

sikkert mange menn som ikke får seg en dame på sin alder eller yngre som er interessert i de, men for meg blir det for gammelt.

Anonymkode: 8dcca...220

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det spørs på dama. Det er mange bra damer i 40-årene. Mange holder seg veldig bra. Så ikke fortvil. Menn liker damer som er seg selv, ikke bare utseende. 

Anonymkode: 7d3c7...ac1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mamma var 46 år og hadde muffinsmage og var noen kg for mye da pappa døde, og ikke lenge etter møtte hun en 10 år eldre mann. Han brydde seg ikke om at mamma hadde muffinsmage og var noen kg for mye. 

Anonymkode: 7d3c7...ac1

• Liker 6
Gjest Heisenberger
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

46 år er ingen hindring for en på snart 40 år. 
muffinsmage og ikke så tight i kroppen er ingen plage. 

Det som er viktig er hvordan du er i hodet og hjerte. 

Og når det kommer til og være tiltrukket av hverandre, så må man ikke se ut som supermodeller begge parter. Men personligheten er det som virkelig tenner ekte mennesker. De som oppegående nok til og virkelig sette pris på personen de har i livet sitt. Dype samtaler ,selskapet man er i hverandre, klippen man har i livet, at man kan stole 100 prosent på partneren sin. 

Det er ekte kjærlighet. Og det er jo den de fleste strever etter og finne.

Men dessverre så er det mange som tar til takke med hva de får der og da. 

Skrevet

Mann på 38 her, sammen med ei på 45. Du hadde ikke vært utelukket pga. alderen nei :) 

Anonymkode: 6dff0...e09

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er du interessant;-)...bare innlegget alene vekker instinkter hos alle menn her inne. Du trenger bare en flørt/lek med den rette..som viser deg s verden dreier rundt nettopp deg;-)

• Liker 1
Skrevet

Glemte å legge til hvorfor - fordi det er ikke alderen jeg ser etter i en partner, det er personen.

Anonymkode: 6dff0...e09

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 3
Skrevet
Cleo88 skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at du er uaktuell for mange men ikke for din målgruppe - antageligvis menn i førtiårene og muligens litt over 50? Heldigvis skal det finnes mange kjekke middelaldrende menn der ute, geniale med all sin vishet, trygghet og egen uperfekthet ❤️. Kan da ikke være slik at de bare går etter det yngre. 

For meg er menn av ymse art i aldersgruppen 30 til 40 interessante. For ti år siden måtte de også ha vært ti år yngre... Grensene forskyves. 

You'll find someone. Meld deg på en dating app og vær kritisk rundt den du involverer deg i. Virker det for godt til å være sant, så er det kanskje det. Velg en som er voksen og deler dine interesser :) Det er ikke farlig om man er forsiktig 🌷🍀❤️

Enig! Det er dog mye som ikke nevnes...vi tilskriver denne kvinnen dårlig selvfølelse, selv om hun kanskje bare trenger bekreftelse? Vite at vi snur oss etter henne, ser henne, og verdsetter det vi ser? Slik tolker jeg hennes innlegg...og selvfølgelig ksn hun være meget spennende😬;-)

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet
Cleo88 skrev (1 minutt siden):

Nja. Jeg vil ikke si at jeg tenker hun har dårlig selvfølelse. Virket det slik i mitt svar? Tenker på henne som en som spør om hun har markedsverdi i en sjekkeverden og det vil jeg da si hun har. Men det kommer jo an på hvem man spør :)

Jepp...og er forts enig med deg👍🥰

• Liker 1
Skrevet

Hvordan definerer man uaktuell? Man vil jo stort sett være uaktuell for flere, enn man er aktuelle for, uansett hvilken alder eller livssituasjon man er i. 99% er gjerne ekskludert bare på kjønn/legning, alder, kultur osv. Men det betyr ikke at man ikke er en kurant partner.

Akkurat som med "Kunne du datet en pensjonist" tråden, så kommer det helt an på hvem man retter spørsmålet mot.

Anonymkode: 896f7...973

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan definerer man uaktuell? Man vil jo stort sett være uaktuell for flere, enn man er aktuelle for, uansett hvilken alder eller livssituasjon man er i. 99% er gjerne ekskludert bare på kjønn/legning, alder, kultur osv. Men det betyr ikke at man ikke er en kurant partner.

Akkurat som med "Kunne du datet en pensjonist" tråden, så kommer det helt an på hvem man retter spørsmålet mot.

Anonymkode: 896f7...973

Enig i det og! Kjenner meg igjen i hennes spm; plutselig er man ‘tilgjengelig’ og midt i livet!?! Sist jeg var på sjekkern var i1989 lzzm🙈😅

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Totalt uinteressant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du slanker deg 5 kilo så snakkes vi. 

Anonymkode: 55216...d3b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...