AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #21 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pakken har sikkert merke på seg fra leverandør, ev. så står det kosttilskudd på deklarasjonen, og siden det er mye av det som ikke er lovlig å innføre til Norge, så vil de sikkert undersøke din ordentlig. Hvis du har sjekket at det du har bestilt er lov i Norge, så er den sikkert hos deg om ikke lenge Anonymkode: 077fa...44a Hvordan sjekker man at det er lov? Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #22 Skrevet 7. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan sjekker man at det er lov? Anonymkode: b1911...e86 Det kan faktisk være mer vanskelig enn man skulle tro, fordi du må ha liste over virkestoffene i det du bestiller, og mengdene. Så må du ha tilsvarende for ulovlige stoffer og ev. tillatte verdinivåer. Hvis ikke det er produkter som er kjent for å ikke være lovlige. Eller muligens det finnes enklere måter, vet egentlig ikke. Jeg søkte opp loddetinn jeg hadde kjøpt, og fant ut at joda, det hadde for mye av et stoff, så det hadde jeg fått ulovlig inn i landet. Men poegnet mitt tidligere var at det behøver ikke være verken sterke eller farlige stoffer sett i mann-i-gata-øyne, for at det kan være ulovlig. Anonymkode: 077fa...44a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #23 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan faktisk være mer vanskelig enn man skulle tro, fordi du må ha liste over virkestoffene i det du bestiller, og mengdene. Så må du ha tilsvarende for ulovlige stoffer og ev. tillatte verdinivåer. Hvis ikke det er produkter som er kjent for å ikke være lovlige. Eller muligens det finnes enklere måter, vet egentlig ikke. Jeg søkte opp loddetinn jeg hadde kjøpt, og fant ut at joda, det hadde for mye av et stoff, så det hadde jeg fått ulovlig inn i landet. Men poegnet mitt tidligere var at det behøver ikke være verken sterke eller farlige stoffer sett i mann-i-gata-øyne, for at det kan være ulovlig. Anonymkode: 077fa...44a Ok. Ingrediensene i det jeg har bestilt er helt uskyldige. Flytende kosttilskudd. Er helt naturlig. Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #24 Skrevet 8. februar 2021 Hvor lenge blir pakken 'Held at custom'? Skal jeg kontakte tollvesenet og høre hva som skjer? Eller tar de kontakt med meg? Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #25 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ok. Ingrediensene i det jeg har bestilt er helt uskyldige. Flytende kosttilskudd. Er helt naturlig. Anonymkode: b1911...e86 Det er mye forskjellig som er både naturlig OG ulovlig samtidig uten f.eks resept. Anonymkode: b5bdd...166 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #26 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er mye forskjellig som er både naturlig OG ulovlig samtidig uten f.eks resept. Anonymkode: b5bdd...166 Det inneholder reversed osmose water, silica, rosmary and horsetail. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er mye forskjellig som er både naturlig OG ulovlig samtidig uten f.eks resept. Anonymkode: b5bdd...166 Ok, men det inneholder omvendt osmosevann, silicium, rosmarin og kjerringrokk... Hva er galt med det? Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #27 Skrevet 8. februar 2021 Det er lettere å svare om du linker direkte til produktet du kjøpte Anonymkode: 5ba16...af8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #28 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du søker etter Orgono g5 siliplant LuckyVitamin Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #29 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er lettere å svare om du linker direkte til produktet du kjøpte Anonymkode: 5ba16...af8 Orgono g5 siliplant LuckyVitamin Anonymkode: b1911...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #30 Skrevet 8. februar 2021 Ingen som vet? Skal jeg ta kontakt med tollvesenet? Anonymkode: b1911...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå