Scherbatsky Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Hvis dere ikke har sett It's A Sin på HBO så anbefales det virkelig! Jeg fullførte sist søndag, og jeg tenker på den fortsatt. Den satte seg i sjela. Jeg gikk litt inn i meg selv og har tenkt så masse på de fra virkeligheten, alle disse nydelige menneskene som bare er borte. Og på de fiktive; Colin, Roscoe, Jill, Ash, Ritchie, Henry og alle de andre nydelige karakterene (også på de som kunne vært bedre mennesker). Følte ikke jeg pustet gjennom hele siste episode, herregud for en serie! Så den anbefales med hele sjela hvis dere trenger noe bra å se på. 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Enig ❤️❤️❤️ Jeg hulket og gråt gjennom siste episode og følte jeg mistet mine beste venner. For en fantastisk serie og nydelige skuespillere! Har fortsatt klump i magen og så den ferdig på mandag 💔💔💔 Anonymkode: ae181...866 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg var redd den skulle drukne i politisk korrekthet, men ble positivt overrasket. Nydelig serie med karakterer som ikke er tegnet i svart/hvitt. Jeg hadde helt glemt hvor lang tid det gikk fra man først hørte om sykdommen, til man forsto hva det var og fikk en ordentlig test osv. I mellomtiden måtte mange bøte med livet fordi de ikke forsto at de måtte beskytte seg. Anonymkode: 8319e...5f9 2
Alliwill Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Jeg elsket den❤ ena de bedre seier jeg har sett på lenge. 2
Scherbatsky Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Enig ❤️❤️❤️ Jeg hulket og gråt gjennom siste episode og følte jeg mistet mine beste venner. For en fantastisk serie og nydelige skuespillere! Har fortsatt klump i magen og så den ferdig på mandag 💔💔💔 Anonymkode: ae181...866 Min favorittskuespiller er med, så jeg ville jo liksom sett serien uansett, men asså... for en cast! Det var ikke et eneste dårlig kort i hele bunken, og de er SÅ søte. Jeg så en sånn diskusjon de hadde gjennom BFI på youtube, og de er så fine alle sammen også. Flere av de er jo helt nye i bransjen også, og Olly Alexander er jo kanskje ikke så kjent for skuespillerprestasjonene sine som han er musikken... Men de er alle helt 🥰 Karrierene til flere der vil nok ta av. Og Neil Patrick Harris var imponerende! Jeg likte jo Barney fra HIMYM kjempegodt, men hadde kanskje ikke ventet at han ville være så god! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 For en fantastisk serie! Og Jill er den nydeligste av alle karakterene. For et hjerte av gull. Anonymkode: beae5...024 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Jeg syntes moren fikk litt hard medfart for at hun ikke forsto at sønnen var homofil. Men det var før jeg så gutterommet hans som var totalt tapetsert med bilder av gutter. Lurer på hva foreldrene tenkte var årsaken. 😄 Anonymkode: 8319e...5f9 1
Scherbatsky Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: For en fantastisk serie! Og Jill er den nydeligste av alle karakterene. For et hjerte av gull. Anonymkode: beae5...024 Jill 🥰🥰🥰 Og mammaen til Jill som er spilt av hun som Jill er basert på. 😭 Og pappaen til Jill, og mammaen til Colin. Elsket at de alle var på protesten. Tenker fortsatt på den... Og hører på Years and Years cover-versjonen av tittellåta om og om igjen. SÅ fin! 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Tror dette må være den beste serien jeg har sett på svært lang tid. Faktisk en av de beste jeg noensinne har sett. SÅ bra var den. Et spennende og komplekst persongalleri, og god britisk humor i kombinasjon med en mørk historie fra virkeligheten. Anonymkode: 4159f...f64 3
neon_sun Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Akkurat ferdig å se den nå. For en serie ♥️ 1
Ti.09 Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Enig med alle her. Veldig bra serie! 😊 Helt forferdelig hvordan de behandlet menneskene som ble smittet av viruset... Vet at det står spoilers i tittelen, men vil bare legge til denne i tilfelle: Spoiler Stakkars Colin. Fikk helt vondt av han og moren..😢
Scherbatsky Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2021 Off, ja! Man ble så glad i alle så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå