Gå til innhold

Eksen har tatt kontakt, men dater en annen jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par uker etter bruddet fikk jeg vite at eksen hadde begynt å snakke med en jente fra Tinder. Jeg ble selvfølgelig helt knust da han var den som dumpet meg helt brått etter 2 år. Jeg og den nye jenta har noen felles venner, som har "advart" meg om at de prater sammen. Jeg spurte om det fremdeles pågikk etter han tok kontakt, og de var helt sikre på det, jeg ser også at han fremdeles liker alle bilder hun legger ut. 

Jeg har respektert avgjørelsen hans og holdt meg helt unna, med unntak av to uker etter bruddet hvor jeg sendte en hyggelig og høflig melding, mest for å bryte isen og si at det ikke er noe dårlig blod mellom oss, til tross for at vi selvfølgelig kuttet kontakten da det ble slutt. Vi kranglet lite i forholdet, og alt var generelt bra, men "følelsene svaiet" for han. Jeg ble veldig såret, og ville rett og slett gi han inntrykk av at han ikke trenger å ha dårlig samvittighet, eller at det vil bli ubehagelig dersom vi skulle møtes på butikken osv. 

Han svarte meg overraskende hyggelig, og holdt samtalen litt gående før den naturlig døde ut etter rundt 10 meldinger. Jeg forventet ikke å høre noe mer fra han.

Nå fire uker etter fikk jeg plutselig en snap for to dager siden at han hadde pusset ned kjøkkenbenken. Syntes det var en rar ting å sende når vi ikke har pratet på fire uker. Jeg svarte "Ble fint!" uten ansikt eller noe. Det svarte han ikke på. Så tenkte jeg at han kanskje hadde sendt feil, og blitt flau da jeg svarte. 

I går igjen våknet jeg til at han hadde sendt en ny snap av at han var på trening (han bor hvor det er åpent). Han er ikke noen ivrig trener, jeg trente mye da vi var sammen, men alltid alene. I går kveld fikk jeg et nytt bilde uten noe tekst, bare bilde av middagen. Dette svarte jeg ikke på, og da hørte jeg ikke noe mer siden. Han sender til meg som at det er naturlig, men jeg vet at han må bla seg ned på snapchat for å huke av meg, ettersom vi ikke lenger er bestevenner på snap.

Jeg har akseptert at det er slutt, men jeg blir veldig nysgjerrig på hva som foregår. Han har tross alt en annen jente å få oppmerksomhet fra, som er både pen og sikkert også morsom og snill.

Lurer bare på hva som får han til å gjøre dette en måned etter sist vi snakket. Hadde vært mer forståelig hvis det var en sms "Hei, hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har hørt fra deg.". 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 241d9...b72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmerksomhets syk...han sliter litt at du ikke er mer masete av deg. Han vil ikke ha deg, men han vil ha din oppmerksomhet. 

Anonymkode: f2621...c6d

• Liker 6
Skrevet

Ja, han vil ha oppmerksomheten din. Han savner å bli likt av deg. 

Anonymkode: 4615a...410

• Liker 1
Skrevet

Han prøver vel å ha litt kontroll på deg

Anonymkode: 3446e...a09

• Liker 3
Skrevet

Det er vel bare typisk sånne typer snap’er som man sender til samtlige på lista? Trenger ikke å bety noe som helst, det var tross alt du som sendte en høflig melding først etter bruddet og da tenkte han vel at du ønsker et sivilisert bekjentskap. Hadde du lagt noe i det om noen andre hadde sendt snap av kjøkkenbenken sin? Hvis han ville ha deg tilbake, hadde han nok heller prøvd seg på en intern spøk eller noe sånt. 

Anonymkode: 61740...005

• Liker 1
Skrevet

Hadde sendt en tilbake; nakne glatte legger feks. og noe alle «gjør meg klar for kvelden/date»...

Anonymkode: ea3f4...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...