Gå til innhold

Han knuste nettopp et glass i veggen i sinne fordi Man Utd slapp inn mål på slutten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter litt skjelven nå, han brølte og kastet glasset i veggen da det ble mål på overtid. Han sier han skal ordne opp, men det er litt krisestemning nå. Bør jeg ta dette mer opp i morgen? Han blir så sur hvis jeg tar dette opp til diskusjon. Synes det er upassende at fotballresultater går utover servise og møblement. 

Anonymkode: cd71f...487

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er mannen din?

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Pussig. Jeg jublet. ManU-supporter er  stort rødt flagg!

Endret av Alterego666
Skrevet

Gjør han slikt ofte da? Kaster ting i veggen i sinne?

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sitter litt skjelven nå, han brølte og kastet glasset i veggen da det ble mål på overtid. Han sier han skal ordne opp, men det er litt krisestemning nå. Bør jeg ta dette mer opp i morgen? Han blir så sur hvis jeg tar dette opp til diskusjon. Synes det er upassende at fotballresultater går utover servise og møblement. 

Du skal bare være glad for at du har en mann som ikke er redd for å vise følelser. 

Alt for mange her inne skriver jo om følelsesløse forhold, så dette må jo bare være positivt 😊

• Liker 11
Skrevet

Er du sammen med en MU supporter?? Huff og huff...Det hadde jeg ikke giddet 😁🤪

Anonymkode: 3019b...936

• Liker 14
Skrevet

Hva slags tull er dette? Han sitter og ser på, virker ikke inn på resultatet i det hele tatt, enten de vinner eller taper.

Anonymkode: 65c30...a37

• Liker 10
Skrevet

Du får gi ham plastkrus til neste kamp. 

Anonymkode: b5f71...e83

• Liker 33
Skrevet

Synd glasset ikke havnet i ansiktet på en Everton-supporter. 

Anonymkode: 645a4...6e0

• Liker 10
Skrevet

Slikt skjer. Ikke noe å stresse over. 

Anonymkode: 58529...41b

• Liker 6
Skrevet

Å ja, ble det 3-3 til slutt? Så deilig 😁😁

Anonymkode: 3019b...936

• Liker 3
Skrevet

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får gi ham plastkrus til neste kamp. 

Anonymkode: b5f71...e83

Enig! Jeg hadde ikke tolerert at han knuste glass, og dette er en bra måte i si ifra på!

Anonymkode: c603f...60a

• Liker 11
Skrevet

Hahahah denne tråden altså 😂😂

Anonymkode: 4a4af...510

• Liker 6
Skrevet

Skjønner mannen din godt. Man U har et rævva forsvar med det tregeste midtforsvaret i premier league. Seff surt når de igjen svikter. Med 3 mål burde man u vunnet. Men med det forsvaret..

Anonymkode: 95cc1...ac4

• Liker 12
Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Pussig. Jeg jublet. ManU-supporter er  stort rødt flagg!

For meg fremstod dette som en seriøs tråd, men godt mulig at det er en trolletråd. 

• Liker 4
Skrevet

Sånt skjer i kampens hete.

Anonymkode: 2b5ea...8e6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når han har roet seg etter kampen tar du det opp med han at det er greit han er interessert i fotball, men at det faktisk bare er fotball og at det absolutt ikke er akseptabelt at han klikker og ødelegger ting bare fordi laget hans taper. Da trenger han hjelp. 

• Liker 34
Skrevet

Har dere barn? Var de vitne til dette?

Anonymkode: 83798...d71

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånt skjer i kampens hete.

Anonymkode: 2b5ea...8e6

Nei. TS bør virkelig gå i tenkeboksen og vurdere om det er verdt å fortsette. 

• Liker 26
Skrevet

Jeg hadde blitt livredd. Når han fullstendig mister selvkontrollen av en mini-bagatell som ikke engang har den aller minste bivirkning på hans liv, tenk bare hva han gjør den dagen han faktisk står overfor noe vanskelig. Jeg hadde ikke turt å ta sjansen på å bo i hus med en så ustabil person.

Anonymkode: b7045...c41

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...