Gå til innhold

Mattehjelp på universitetsnivå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jente 20 år her som strøk i matematikk på ntnu denne vinteren. Jeg søker nå en privat tutor i matematikk som har utdannelse innenfor faget og som kan hjelpe meg mot betaling selvsagt. Hvor finner jeg disse? Finnes det noen fb-grupper e.l. man kan joine? 

Jeg må bestå dette rett og slett, har drømt om å bli ingeniør siden barneskolen...

Anonymkode: 4c8ce...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hørt på NTNU? De har jo Ent3r for videregående, hva om de kan ha grupper for studenter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 22.56):

Hei. Jente 20 år her som strøk i matematikk på ntnu denne vinteren. Jeg søker nå en privat tutor i matematikk som har utdannelse innenfor faget og som kan hjelpe meg mot betaling selvsagt. Hvor finner jeg disse? Finnes det noen fb-grupper e.l. man kan joine? 

Jeg må bestå dette rett og slett, har drømt om å bli ingeniør siden barneskolen...

Hvilket spesifikt emne sliter du med? TMA4100 Matte 1? I så fall er det bortkastet å betale noen, tilbudet med mattelab gjør at du kan få svært mye hjelp da det er åpent med studasser hver ukedag.

Om du har noen spesifikke spørsmål kan jeg hjelpe, er ikke matematiker men nesten, er PhD stipendiat i en mattetung del av teknisk kybernetikk for tiden.

Anonymkode: b612c...ad9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 22.56):

Heier på deg, jeg er et brødhue i matte selv... Men du, legg ut en etterlysning på finn eller noe slikt. Finnes også apper for småjobber der du kan poste.

Anonymkode: 2acc4...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MentorNorge og Privatundervisningen tar på seg slike oppdrag ved behov. De har hovedsaklig privatundervisere i vgs/ungdomsskolefag, men får tak i andre på forespørsel. Kontakt de :) 

Anonymkode: ebc1f...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...