Gå til innhold

Eksen lyver om alt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ekskjæreste lyver om absolutt alt og jeg har så vanskelig for å tro på noe han sier, faktisk er det vanskelig å i det hele tatt fake interesse over hva han har å si. 

Vi var sammen i 3 år, det tok tid før jeg avslørte løgnene hans fordi de fleste er av den tragiske typen. Jeg gikk ut av forholdet etter at jeg ble gravid, da orket jeg ikke mer. Han løy om hvor dårlig barndom han hadde og jobber, damer, evner, opplevelser og masse annet. Han har et dameansikt tatovert på seg og jeg spurte engang hvem var, han svarte at det var søsteren som døde i en trafikkulykke, det viste seg at det var eksen.. Han har løyet om hvordan ekser har behandlet ham, om økonomien sin, og en veldig stygg løgn om alvorlig mishandling av svært pervers karakter om sin egen mor som gjør at jeg holder vårt felles barn borte fra moren hans i tilfelle det kan være sant (selvom jeg ikke tror det..) han nekter å innrømme noe, men blir sint fordi jeg har satt grenser rundt hans mor. 

Hvordan I all verden skal jeg klare å forholde meg til ham, og å samarbeide med han for vårt barns skyld? 

Anonymkode: 2a08e...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å flytte? Langt vekk! 
Et av de andre nordiske landene, kanskje? 

Du kan jo ikke regne med å kunne samarbeide med han, og hva tror du han vil lære barnet sitt? Så siden du nå skal ha ungen foreslår jeg at du får litt avstand mellom dere! 

Skrevet

Har du mulighet til å kontakte politiet hvis du frykter for din egen og barnets sikkerhet?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som eksdama mi, drøye løgner om voldtekt og faket tårer til meg, faket angst og psykose.. Var helt jævlig å bare skjønne ALT en dag.. veldig forvirrende.. Har ødelagt for tilliten til andre mennesker.. 

Kjenner jeg blir kvalm og sint...bitter..

Anonymkode: fb98d...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...