AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #21 Del Skrevet 7. februar 2021 lineærtv boksen ligger i boden. Streamer alt. Er et helvete i borettslaget nå fordi vi skal gå for en ny løsning hvor man kan velge bort lineær tv å kun betale for det man faktisk bruker. Et par peppermøer syns dette er helt HORRIBELT da det vil bli litt dyrere for de som vil ha lineærtv og det er visst urettferdig.. vell gjett hva, jeg har betalt ekstra i flere år for lineærtv JEG ikke bruker😅 93 % av borettslaget streamer å vil ha muligheten til å velge det bort.. men så har du Oddlaug og Gudrun da som synd dette blir for meget å lager mye drama 😅 Litt spenning i en ellers corona-ensidig hverdag Anonymkode: 6ea63...ed9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. februar 2021 #22 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Har lineær tv, Netflix, Viaplay, Discovery+, sumo, hbo, prime, ungene(voksne) er parasitter på Netflix og Viaplay. Endret 7. februar 2021 av Tessa12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heisenberger Skrevet 7. februar 2021 #23 Del Skrevet 7. februar 2021 Discovery plus. Tv2 sumo. Netflix, prime video, Viaplay. Har ingen tv distribusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #24 Del Skrevet 7. februar 2021 Vi har: Discovery+ HBO Netflix Disney+ Viaplay Amazon prime I tillegg til at jeg abonnerer på Spotify, YouTube Premium og PodMe🤣 Jeg hater reklame og liker å ha det jeg vil se på lett tilgjengelig, selvom jeg svært sjeldent bruker alle. Men nå har jeg heldigvis økonomien til å kunne unne meg disse ulike strømningstjenestene😅 Anonymkode: a50f8...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 7. februar 2021 #25 Del Skrevet 7. februar 2021 Varierer litt med Netflix, Prime og AppleTV. YouTube Premium har jeg fast. Har lineær tv gjennom sameiet, men det brukes aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #26 Del Skrevet 7. februar 2021 Har ikke lineær TV. Abonnerer på Sumo, Netflix, HBO, Discovery, YouTube Premium. HBO brukes aldri, så den burde vi avsluttet. Anonymkode: 821a4...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #27 Del Skrevet 7. februar 2021 Dere som abonnerer på Disney+, har dere barn og er det ungene som ser mest på? Hva er det som ligger der? Er det typ mest for barna eller finnes det gamle klassikere som får oss på 30+ i nostalgiens klør? 😅 TS Anonymkode: 84c19...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. februar 2021 #28 Del Skrevet 7. februar 2021 Har årsabonnement på Disney+ Har også Netflix, Discovery+ og HBO for øyeblikket. Pleier også og abbonere på Amazon Prime, men sa opp enn så lenge. Det gjør jeg også med de som er nevnt fra tid til annen, spesielt om sommeren. Jeg ser også på linær tv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. februar 2021 #29 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som abonnerer på Disney+, har dere barn og er det ungene som ser mest på? Hva er det som ligger der? Er det typ mest for barna eller finnes det gamle klassikere som får oss på 30+ i nostalgiens klør? 😅 TS Anonymkode: 84c19...3fa Link til liste over innhold på Disney+ ligger nederst her: https://disney.no/innhold-pa-disney-plus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #30 Del Skrevet 7. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere som abonnerer på Disney+, har dere barn og er det ungene som ser mest på? Hva er det som ligger der? Er det typ mest for barna eller finnes det gamle klassikere som får oss på 30+ i nostalgiens klør? 😅 TS Anonymkode: 84c19...3fa De har mye forskjellig, også programmer som ikke er for barn Kopierer inn sitat som fra sidene deres (og dette stemmer): Få det beste fra Disney, Pixar, Marvel, Star Wars og National Geographic - alt på ett sted. Fra storfilmer til tidløse klassikere og nye Originals – det finnes noe for alle. Anonymkode: 0fda9...c7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NoDiablo Skrevet 7. februar 2021 #31 Del Skrevet 7. februar 2021 Lineær tv? Aldri. "Det er bare gamle mennesker som ser på tv". Jeg er ikke helt uenig i denne påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #32 Del Skrevet 7. februar 2021 Netflix Sumo Viaplay Discovery + Hbo nordic NRK Tror det var alle. Akkurat flyttet så her har jeg inkl canal digital, men ser aldri på det, blitt vant med å se alt uten reklame. Anonymkode: 66934...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #33 Del Skrevet 7. februar 2021 -TV 2 Sumo -Discovery + -Netflix -Amazon Prime -HBO -Disney + -YouTube Premium (gidder ikke reklame) Anonymkode: ac7df...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #34 Del Skrevet 7. februar 2021 Ingen, bortsett fra at HBO følger med lineær-tv-pakka. Skal ha tid til andre ting også, og det er mer enn nok innhold som det er. Alt ligger ute ei uke uansett. Anonymkode: 13b39...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #35 Del Skrevet 7. februar 2021 Abonnerer på tv2 sumo, netflix, viaplay, disney +, hbo (har sagt opp abonnementet fram til ny sesong av handmaidstale kommer). Har altibox inkludert i husleien, og ser noen ganger på vanlig tv. Anonymkode: 44e58...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfreya Skrevet 7. februar 2021 #36 Del Skrevet 7. februar 2021 Strim, da får jeg noen tvkanaler, hbo og viaplay. For 279 kr i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #37 Del Skrevet 7. februar 2021 Netflix , viaplay og sumo fotballpakken. Men vi ser mye på lineær tv også. Familie med 3 ungdomsbarn. Anonymkode: 7837f...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosendiva Skrevet 7. februar 2021 #38 Del Skrevet 7. februar 2021 Xfreya skrev (1 time siden): Strim, da får jeg noen tvkanaler, hbo og viaplay. For 279 kr i måneden. Er du fornøyd med denne. Vurderer å kaste ut parabolen og bare strømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #39 Del Skrevet 7. februar 2021 HBO i Telia-pakken, YouTube Premium, TV 2 Sumo, Discovery+ og Netflix. Skal kvitte meg med de tre sistnevnte snart. Ser frem til Paramount+ blir lansert som egen tjeneste. Lineær-tv ser jeg ikke på. Anonymkode: fa2d9...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #40 Del Skrevet 7. februar 2021 Vi har vanlig tv, ser på mye forskjellig. har disney+, hbo, netflix. Jeg betaler dor disney+, samboer for netflix, hbo ligger innbakt i tv’n. Anonymkode: 69453...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå