Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #41 Del Skrevet 7. februar 2021 Ja jeg ser på lineær tv. Jeg ser også på DVD og Blu-rey Jeg abonnerer disse Netflix Disney + Viaplay HBO Nordic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #42 Del Skrevet 7. februar 2021 NoDiablo skrev (1 time siden): Lineær tv? Aldri. "Det er bare gamle mennesker som ser på tv". Jeg er ikke helt uenig i denne påstanden. Antar jeg er gammel da selv om jeg bare er 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NoDiablo Skrevet 7. februar 2021 #43 Del Skrevet 7. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (Akkurat nå): Antar jeg er gammel da selv om jeg bare er 37 Haha. Definitivt. Jeg er eldre enn deg, og ser en sjelden gang på lineær tv. Det er gøy å være mursteinbygger i glasshus, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #44 Del Skrevet 7. februar 2021 Prøver å være flink til å skru av og på. For tiden skjønner jeg overhodet ikke hvorfor jeg har Netflix, da innholdet de har kommet med de siste månedene har vært ræva. Har hatt Amazon Prime siden siste sesong av the Expanse startet, og kommer vel til å fortsette til American Gods er ferdig. Er innom NRK.no av og til og sjekker om det ligger noen gode dokumentarer der, som dekker ting jeg enten er interessert i, eller hvor jeg føler jeg bør vite noe om. Ser overhodet ikke på lineær TV, anser 95% som fordummende. Spesielt reality. Anonymkode: 58d12...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. februar 2021 #45 Del Skrevet 7. februar 2021 Har kun Appleboks, og ingen lineær tv. Abonnerer på Netflix, HBO, Viaplay og Sumo nå. I blant har jeg Amazon og Hayu, men kun i perioder hvor de har noe interessant, som er veldig sjeldent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. februar 2021 #46 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Ja, jeg ser på vanlig tv rett som det er. Særlig naturprogrammer og historiekanalene. Kanskje en og annen film som går også. Men filmene pleier jeg å ta opp i stedet, sånn at jeg kan se dem senere og da bare spole forbi reklamene. Abonnerer på Netflix, ingen andre strømmetjenester. Tror HBO Nordic er inkludert i tv-abonnementet, men det har jeg egentlig aldri sjekket ut. Endret 7. februar 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #47 Del Skrevet 8. februar 2021 Er Prime Video bra? Anonymkode: 861cf...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #48 Del Skrevet 8. februar 2021 Ingen, bare laster ned alt Anonymkode: e154e...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. februar 2021 #49 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Netflix og Disney + Jeg synes det holder, gidder ikke bruke penger på tv2 sumo eller Discovery, selv om det sikkert er bra det også. Hadde HBO før, men synes det holder med de to første. Det blir mye penger til sammen.. Jeg ser en del lineær tv, akkurat nå følger jeg med på Farmen og HGVM. Endret 8. februar 2021 av Trynefaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #50 Del Skrevet 8. februar 2021 Er vell kun folk på 45+ som ser på tv? Vi har ikke tv engang, har ikke hatt d på snart 10år. Anonymkode: fabf7...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #51 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 7.16): Dere som abonnerer på Disney+, har dere barn og er det ungene som ser mest på? Hva er det som ligger der? Er det typ mest for barna eller finnes det gamle klassikere som får oss på 30+ i nostalgiens klør? 😅 TS Anonymkode: 84c19...3fa Jeg har barn, ja. Ungene ser mest på, og mannen ser en del på National Geographic som er en del av den pakka. Det er mye bra der synes jeg, alle de gamle filmene jeg savnet ligger der. Har sett Aristokattene mange ganger alene, for eksempel Anonymkode: 9551d...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. februar 2021 #52 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vell kun folk på 45+ som ser på tv? Vi har ikke tv engang, har ikke hatt d på snart 10år. Anonymkode: fabf7...0fc Jeg er ikke 45 +, jeg ser på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. februar 2021 #53 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vell kun folk på 45+ som ser på tv? Vi har ikke tv engang, har ikke hatt d på snart 10år. Anonymkode: fabf7...0fc Jeg er 37 har tv og ser på tv Men jeg bruker det mest til DVD/Blu-ray og streaming. Men av og til ser jeg på vanlige tv programmer som går på TVen. Endret 9. februar 2021 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #54 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er vell kun folk på 45+ som ser på tv? Vi har ikke tv engang, har ikke hatt d på snart 10år. Anonymkode: fabf7...0fc Kjenner ikke noen som ikke har TV faktisk, hverken i 20 eller 80 årene. Riktignok bruker jeg min egen kun for å caste til, liker ikke å se serier etc på nettbrett e.l. Anonymkode: 66934...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. februar 2021 #55 Del Skrevet 8. februar 2021 Ser aldri lineær tv. Abonnerer på Netflix, TV2 SUMO, HBO, Dplay, discovery+, Viaplay og Amazon Prime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #56 Del Skrevet 8. februar 2021 SPOCA skrev (1 minutt siden): Ser aldri lineær tv. Abonnerer på Netflix, TV2 SUMO, HBO, Dplay, discovery+, Viaplay og Amazon Prime. Er Amazon Prime bra? Anonymkode: 861cf...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzzi Skrevet 8. februar 2021 #57 Del Skrevet 8. februar 2021 Abonnerer på Disney+ selv, men har tilgang til Netflix, viaplay, rikstv og storytel via familiemedlemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. februar 2021 #58 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er Amazon Prime bra? Anonymkode: 861cf...283 Ja, jeg synes det. Faktisk sett på den mye i det siste. Det er vel litt smak og behag selvfølgelig, men jeg har ihvertfall brukt den mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #59 Del Skrevet 8. februar 2021 SPOCA skrev (1 minutt siden): Ja, jeg synes det. Faktisk sett på den mye i det siste. Det er vel litt smak og behag selvfølgelig, men jeg har ihvertfall brukt den mye. Koster den 65 kroner i måneden? Fant jeg riktig nettside? Anonymkode: 861cf...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. februar 2021 #60 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Koster den 65 kroner i måneden? Fant jeg riktig nettside? Anonymkode: 861cf...283 Jeg betaler 79 pund i året, har abonnement gjennom Amazon UK. Men det høres riktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå