AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Som tittelen spør om: Hvilke streamingssider har du abonnent på? Deler du det med noen? Jeg tenker det jo fort kan bli dyrt dersom man skal abonnere på mer enn 2? Ser du på lineær tv til vanlig? Anonymkode: 84c19...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Del Skrevet 6. februar 2021 Akkurat nå så abonnerer jeg bare på Disney + 😍 også får jeg altibox tv gjennom kollektivet jeg bor i Anonymkode: 80e13...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som tittelen spør om: Hvilke streamingssider har du abonnent på? Deler du det med noen? Jeg tenker det jo fort kan bli dyrt dersom man skal abonnere på mer enn 2? Ser du på lineær tv til vanlig? Anonymkode: 84c19...3fa Glemte å skrive at jeg lurer fordi i disse forskjellige trådene om forskjellige tv-program, har jeg inntrykk av at det er relativt få som har disse strømmesidene. Jeg personlig er avhengig av å kunne streame, men det er fordi jeg ikke ser på lineær tv lenger (hjemme hos meg selv), og jeg syns det er utrolig digg å slippe all reklame samt at jeg kan se det akkurat når det passer meg! Anonymkode: 84c19...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 Og for å svare på eget spørsmål da, så abonnerer jeg på: (Ingen pakker har sport med, da jeg er totalt uinteressert 😅) - Viaplay - Netflix - Discovery+ - Tv 2 Sumo - Nrk TV, men den telles vel ikke fordi den er gratis 😛 Jeg deler innlogging med ett familiemedlem. Dvs at jeg betaler for Viaplay og Tv 2 sumo, og familiemedlemmet betaler for Netflix og Discovery+. Syns det er en grei løsning! Anonymkode: 84c19...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 6. februar 2021 #5 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som tittelen spør om: Hvilke streamingssider har du abonnent på? Deler du det med noen? Jeg tenker det jo fort kan bli dyrt dersom man skal abonnere på mer enn 2? Ser du på lineær tv til vanlig? Anonymkode: 84c19...3fa Kun GolfTV. Foretrekker liniær TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og for å svare på eget spørsmål da, så abonnerer jeg på: (Ingen pakker har sport med, da jeg er totalt uinteressert 😅) - Viaplay - Netflix - Discovery+ - Tv 2 Sumo - Nrk TV, men den telles vel ikke fordi den er gratis 😛 Jeg deler innlogging med ett familiemedlem. Dvs at jeg betaler for Viaplay og Tv 2 sumo, og familiemedlemmet betaler for Netflix og Discovery+. Syns det er en grei løsning! Anonymkode: 84c19...3fa Fantastisk løsning! Personlig liker jeg Viaplay best Anonymkode: 861cf...283 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 6. februar 2021 #7 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har Netflix, Viaplay og Disney+. Et familiemedlem betaler Netflix, jeg har de to andre. Ser omtrent ikke på lineær TV lengre, finner mer spennende ting på streaming 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Del Skrevet 6. februar 2021 Har lineær TV, discovery+, Viaplay, HBO, Netflix og disney+. Ser egentlig ikke på noe av det for tiden. Anonymkode: 3d02d...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 Har Netflix og Viaplay Anonymkode: acf17...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Del Skrevet 6. februar 2021 Har kuttet ut lineær TV. Har smart TV med NRK app etc. abonnerer: Netflix, Discovery +, Disney Anonymkode: ea833...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Del Skrevet 6. februar 2021 Altfor mange. Viaplay, Netflix, HBO, Disney, Sumo, Amazon, Discovery + og Apple TV. Bruker egentlig de veldig sjelden. Men flere i familien ser. Bruker alle sporadisk, og har serier jeg mere eller mindre har starter på i samtlige. Ser vanlig tv, da Animal planet, BBC Earth, nyheter osv. I tillegg abonnerer vi på Spotify, VPN og Storytel. Blir en fin sum tilslutt🙈 Og føler ikke vi trenger alt. Anonymkode: a6c1c...5db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 6. februar 2021 #12 Del Skrevet 6. februar 2021 Ingen strømmetjenester, lineær TV inkludert i felleskostnadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. februar 2021 #13 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg bor alene. Har Viaplay, Netflix, HBO Nordic og Youtube Premium. Ser nesten ikke lineær tv mer. Orker ikke reklamen. Blir sliten av det. Ser endel NRK skal sies i appen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg betaler for netflix, viaplay, sumo, discovery+ og disney. Og har vel en 5-6 parasitter som bruker dem alle 😂 Har også altibox inkludert i husleia, men ser aldri vanlig tv. Anonymkode: c6a06...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Del Skrevet 6. februar 2021 Har Netflix, Prime og Disney+. Det dekker det meste. Ser ikke vanlig TV, og nesten ikke serier heller, ser kun film for øyeblikket. Anonymkode: aea40...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Del Skrevet 6. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Som tittelen spør om: Hvilke streamingssider har du abonnent på? Deler du det med noen? Jeg tenker det jo fort kan bli dyrt dersom man skal abonnere på mer enn 2? Ser du på lineær tv til vanlig? Anonymkode: 84c19...3fa Bytter rundt på tjenestene hele tiden, har en mnd. med discovery+(dplay), viasat neste mnd, netflix i et par mnd etter det, osv. Så får jeg plutselig lyst til å se noe på tv2, så da blir det en mnd. med sumo. Noen ganger blir det to tjenester på samme måned også, men stort sett bare en (litt svak økonomi, så må være sparsomlig). Har ikke TV-signaler, så nei, dårlig med det. Og jeg må innrømme, jeg savner ikke å bli avbrutt av reklame hvert tiende minutt 😄 Anonymkode: 0fda9...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2021 #17 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Jeg har Netflix, Disney+, Viaplay og Amazon prime. Har også HBO Nordic gjennom Rikstv. Jeg ser ikke særlig med lineær tv. Noen programmer jeg følger med på, men stort sett streamer jeg. Vurderer å droppe lineær tv og heller bare streame det jeg vil se. Endret 6. februar 2021 av Elaine Marley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 7. februar 2021 #18 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg ser ikke lengre på LINEÆR TV. Abonnerer NRK NETTV og Amazon Prime for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #19 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har Altibox. Ser ikke lineær tv og abonnerer heller ikke på ulike streamingtjenester. Streamer kun fra nrk. Har tilgang til Netflix mm fra et familiemedlem. Anonymkode: ccffa...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 7. februar 2021 #20 Del Skrevet 7. februar 2021 Vi har ikke linær tv. Vi har sumo Hbo nordic Viaplay Netflix Disney + D+ Har tenkt å kutte ut en eller flere men vi klarer ikke bestemme oss for hvilken da alle i familien har hver sin favoritt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå