AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg går i klasse med en jente som ikke har det noe bra i det hele tatt. Hørte noen i klassen (vennene hennes) baksnakke henne til hverandre da hun ikke var i klassen. De sa litt frekke ting: som «hun er så lei seg og depressiv hele tiden. Vi prøvde å hjelpe henne, men nå har jeg slutta å ta opp tlf når hun ringer. Hun burde forstå selv nå» og den jenta har jeg snakka litt med, og hun har det ikke bra i det hele tatt. Ikke på hjemmebane, ikke med forholdet til kjæresten, hun har nettopp kommet ut fra sykehuset etter behandling for anorexia, OG LIKEVEL har hun toppkarakterer på skolen. Hun har bare 6’ere. Og for å være ærlig, så er hun sikkert den peneste jenta på skolen også.. haha, men jo.. jeg vil på en måte si det med venna til henne, men også på en måte ikke.. slik at hun ikke driver å ringer dem, fordi de fortjener ikke litt oppmerksomhet en gang Anonymkode: c84ad...f32
PM75 Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hva med å bygge opp selvtilliten hennes istedenfor? Si at du synes hun er hyggelig, pen og dyktig! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Det er bare stygt gjort å fortelle folk hva andre sier bak ryggen deres. Det er ikke din sak. Du kan jo heller prøve å være en god venn selv. Anonymkode: 5c701...a34 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er bare stygt gjort å fortelle folk hva andre sier bak ryggen deres. Det er ikke din sak. Du kan jo heller prøve å være en god venn selv. Anonymkode: 5c701...a34 Jeg er ikke den som har baksnakket henne👍🏼 Men jeg hadde likt å vite om venna mine sa slikt om meg Anonymkode: c84ad...f32
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 PM75 skrev (55 minutter siden): Hva med å bygge opp selvtilliten hennes istedenfor? Si at du synes hun er hyggelig, pen og dyktig! Ja sendte hun mld nå, en laaang mld og hun svarte så pent tilbake. Skal sitte med hun i spisefri på skolen. Tror hun kan ha godt av å være med andre folk Anonymkode: c84ad...f32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå