AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Kler seg sexy, utringninger, korte kjørt/kjoler, sminken hår osv. Dere som gjør det vil dere bli sett på sånn? Det som er meningen? Dersom ikke hvorfor gjør dere det da? Anonymkode: 9e89c...789
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Virker som ca 1/3 av kvinner er strippere på Instagram/tinder. Det prøver hardt å vise frem hvor sexy de er. De tjener ikke penger på det en gang. Gratis Anonymkode: 8b9b0...ec7 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker som ca 1/3 av kvinner er strippere på Instagram/tinder. Det prøver hardt å vise frem hvor sexy de er. De tjener ikke penger på det en gang. Gratis Anonymkode: 8b9b0...ec7 Skjønner meg ikke på dette. Jeg er dame selv. Liker klassisk pent og ikke sånt i det hele tatt. Man sier veldig mye med stil og klær. Anonymkode: 9e89c...789 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Håper noen damer kan forklare hva poenget er? Bli sett på som sexsymbol? Anonymkode: 9e89c...789 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Hvorfor ingen svar? Anonymkode: 9e89c...789
Frekkulf Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Veldig greit med jenter/kvinner som villig viser frem hva de har å by på. Det er sånn vi vil ha det. Da er det mye lettere å velge hvem man vil ha neste helg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har bare kledd med sexy i situasjoner hvor jeg skal på byen og sånne ting. Stort sett i mitt virkelige liv så vil jeg ikke bli sett på sexy. Jeg vil ikke vise med sexy til hvem som helst egentlig fordi synes det er creepy at menn jeg ikke liker skal se på meg på den måten. Anonymkode: fc123...5b9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kler seg sexy, utringninger, korte kjørt/kjoler, sminken hår osv. Dere som gjør det vil dere bli sett på sånn? Det som er meningen? Dersom ikke hvorfor gjør dere det da? Anonymkode: 9e89c...789 Spørs litt hva du mener her. Mange menn synes det er sexy med jeans og vanlig genser, men går ikke med det for at menn skal synes det er sexy. Om sommeren er det mange menn som synes det er sexy med lyse sommerkjoler. Selv liker jeg å se stelt og fresh ut. Kan like gjerne gå i jeans som i skjørt/kjoler osv på jobb og fritiden, sminker meg og ordner håret, men med stil. Altså ikke utringninger, korte skjørt og plagg du beskriver som sexy. Anonymkode: be335...f10 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kler seg sexy, utringninger, korte kjørt/kjoler, sminken hår osv. Dere som gjør det vil dere bli sett på sånn? Det som er meningen? Dersom ikke hvorfor gjør dere det da? Anonymkode: 9e89c...789 For min del: Jeg kler meg alltid enten komfortabelt eller sånn jeg synes er fint. Ikke for å "spille på sex". Det betyr at jeg selvsagt ikke vil ha uønsket seksuell oppmerksomhet rundt meg basert på klesvalg. Hvis du synes det er litt sexy så greit nok, men jeg vil alltid bli behandlet som en vanlig jente med mindre vi sender hverandre andre, tydelige signaler. Å kle seg på en bestemt måte er ikke et signal fra meg til alle menn. Anonymkode: d2591...b89
Almond Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 Jeg bruker jeans og dressbukser/skjørt på jobb. Alltid stiletthæler til og det er først og fremst for min egen del. Jeg liker å se bra ut. Om jeg ønsker å sende ut sexy signaler til menn så tyr jeg til blikket, smilet og ikke minst den autoritære holdningen/kroppsspråket jeg har. Vanskelig å ikke fange opp hva jeg tenker og ønsker da 😂 1
Bamseklemmer Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (38 minutter siden): Jeg bruker jeans og dressbukser/skjørt på jobb. Alltid stiletthæler til og det er først og fremst for min egen del. Jeg liker å se bra ut. Om jeg ønsker å sende ut sexy signaler til menn så tyr jeg til blikket, smilet og ikke minst den autoritære holdningen/kroppsspråket jeg har. Vanskelig å ikke fange opp hva jeg tenker og ønsker da 😂 Det er akkurat dette jeg liker med kvinner😇 sexy kan også være vakkert å se på, og at du er vanskelig å lese er jo bare spennende... Jeg må nok bare sitte på pinebenken til du blir mere tydelig🙈
Almond Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 Bamseklemmer skrev (33 minutter siden): Det er akkurat dette jeg liker med kvinner😇 sexy kan også være vakkert å se på, og at du er vanskelig å lese er jo bare spennende... Jeg må nok bare sitte på pinebenken til du blir mere tydelig🙈 Ja det er nettopp det- tydelig. Enklere for alle. Vage små hint er bare irriterende. Tydelige, intense blikk han ikke kan misforstå gjør hele situasjonen og opplevelsen sexy. Ikke klærne, sminken eller håret. Det gjelder begge veier, grisesexy når jeg kan se hva en mann tenker og vil 1
Bamseklemmer Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (4 minutter siden): Ja det er nettopp det- tydelig. Enklere for alle. Vage små hint er bare irriterende. Tydelige, intense blikk han ikke kan misforstå gjør hele situasjonen og opplevelsen sexy. Ikke klærne, sminken eller håret. Det gjelder begge veier, grisesexy når jeg kan se hva en mann tenker og vil Ja, er det ikke hærlig å flørte slik da? når man vet nøyaktig hva den andre tenker... Jeg liker sånn usynlig flørt som kun du ser og ingen andre... Bare det å se på hverandre og bivåne, se på den andres blikk og reaksjoner. Synes det er kjempehærlig, bare så synd det skjer for lite... outstanding grisesexy ja😅
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 Kler meg classy og tidløst, kan likevel legge ut et «sexy» bilde i ny og ne, er stolt av kroppen min og den er bare min Er ikke på utkikk etter menn, hva de tenker om meg spiller altså ingen rolle. Anonymkode: 26750...1f6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #15 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 1.05): Hvorfor ingen svar? Anonymkode: 9e89c...789 ingen svar er svar i seg selv ! Anonymkode: 7ed3a...b1b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 Damer gjør det både bevisst og ubevisst. Sminker seg, utringning osv. Alt handler desverre om seksualitet, vi mennesker er veldig primitive sånn sett. Se litt på Jordan Peterson, han er en kjent adferdspsykolog og forklarer dette ganske nøye. Du finner han på YouTube. Femenister er ikke så glad i han for han forteller fakta om ting og ikke hva som er politisk korrekt å si. Anonymkode: e4e31...80d 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Latterlig at folk ser på dette som enkelt personers valg, og at det ikke har noe å gjøre med samfunnet vi bor i å gjør. Anonymkode: e051b...3d7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Jeg kler og sminker meg hovedsaklig for egen del, men jeg legger også ned en innsats for å se bra ut for noen jeg er interessert i. Jeg kler meg i det jeg føler meg bra i - det kan være pent, kult og iblant sexy. Det styres mer av hvordan jeg føler meg den dagen enn hva jeg skal og hvem jeg skal treffe. Jeg kan like gjerne finne på å pynte meg ekstra for å møte en venninne eller to, så det har ingenting med seksualitet eller mannlig oppmerksomhet å gjøre. Nå er jeg også av den oppfatning at man kan kle seg som man vil, uten at det bør seksualiseres av andre. Du «spiller ikke på sex» selv om du går med en kort kjole... Anonymkode: 5d475...2e9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 22.24): Kler seg sexy, utringninger, korte kjørt/kjoler, sminken hår osv. Dere som gjør det vil dere bli sett på sånn? Det som er meningen? Dersom ikke hvorfor gjør dere det da? Anonymkode: 9e89c...789 Jeg er mann, og kan forklare det for deg. Det er du som oppfatter kvinner som sexy. Ingen ting er mer sexy for en mann enn en naken kvinne. Når du ser en kvinne til vanlig, med klær, blir hun bare litt mindre sexy enn uten klær. De kler seg ikke for deg, de kler seg for kulda. Derfor bruker de mindre klær om sommeren, og blir da enda mer sexy, fordi de er enda nærmere å være nakne for deg. Vanskeligere er det ikke. At de bruker sminke er bare en snarvei til å føle seg mer fresh og opplagt i hverdagen. Anonymkode: 01a80...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 Fordi mange kvinner har et stort bekreftelsesbehov og tydeligvis liker at simps sikkler på bildene deres. Hva er grunnen ellers tror du ts? Sosiale medier overflommes jo av disse kvinnene som opererer mere som luksusprostituerte. Flaut spør du meg. Anonymkode: 3b583...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå