Gjest simmen Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Har kjøpt ny pc, og skulle innsatallere sims2 på den nye pc'en. Men det fikk jeg ikke helt til, for jeg har jo registrert det med produkt nøkkelen på den gammle pcen min. Så da gikk jeg inn på EA games for å se om jeg kunne ordne opp i dette lille problemet, MEN, jeg har glemt e-mail adr. jeg brukte da jeg registrerte meg første gang.. Tror jeg har slettet den :klø: Er det umulig å registrere meg nå??
Mrs. B Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Men du trenger jo ikke registrere spillet på nytt.. Har du prøvd å bare hoppe over registreringen? Det er frivillig om man vil registrere spillet sitt hos EA Games eller ikke, og dette kan man kun gjøre én gang. Seriellkoden skal du få brukt på den nye PCen uten problem.
Gjest simmen Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Seriellkoden skal du få brukt på den nye PCen uten problem. ← Men det fikk jeg ikke til! Fikk beskjed om at den var brukt tidligere.. Og det er vel da jeg innstallerte på den gammle pc. Så jeg innstallerte så uten å registrere, men nå får jeg ikke lastet ned tillegspakker til spillet..
Mrs. B Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 (endret) Du har fått installert alt på den nye PCen ikke sant? Seriellkoden skal jo virke fint på den. Men prøver du å registrere samme seriellkode på nytt via internett så vil du få en feilmelding. Hvis alt er installert og du får åpnet spillet så trenger du vel da kun innloggingsinformasjonen fra sist da du registrerte den tror jeg? Endret 17. august 2005 av Mrs. B
Xantippe Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Kjent problem hvis du ser på Ea sine fora. Send en mail eller enda bedre, ring dem (da må du ringe UK), og du får en my kode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå