AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Ser at forbruker mitt i januar og februar er mye høyere enn tidligere. Ja, det er jo kaldere ute...men jeg bor i en liten leilighet og har ikke skrudd på mere lys/oppvarming/vaskemaskiner enn normalt. Hvorfor har jeg brukt så mye mer kwh?? Har varmekabler på badet, en varmovn i stua ...som har stått på samme innstilling hele tiden. Anonymkode: 0c545...f1c
pingeling Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Selv om du ikke endrer innstillingen din på varmeovn og varmekabler så må de bruke mer strøm på å holde den tempen du har satt de på fordi det er kaldere ute og inne.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Antagelig fordi varmen er termostatstyrt og er på mer, pga kulden. Anonymkode: 60853...30a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Ja, det var min teori også, at ovn og varmekabler bruker mer kwh på å opprettholde varmen termostaten står på. Da får vi skru ned si!! 😄 Anonymkode: 0c545...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det var min teori også, at ovn og varmekabler bruker mer kwh på å opprettholde varmen termostaten står på. Da får vi skru ned si!! 😄 Anonymkode: 0c545...f1c Ligger her under dyna fordi temperaturen i stua har krøpet nedover her 😄 Men ja, du har nok svaret her (termostatstyrt varme), siden strømforbruket ellers ikke er endret. Er spent på hvor stort innhogg kommende strømregning kommer til å gjøre i økonomien 😕 Er trangt nok fra før, så i disse dager blir det å kle seg ganske godt selv for en dag inne! Anonymkode: 7b46f...219 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Her og. Brukte 2500 kWh i januar - bor i rekkehus på 150kvm. Det her blir dyrt😭 Anonymkode: 55fba...e06
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Familie på fem, enebolig på 250kvm og brukte 4200kwt i januar. Usikker på om det er mer timer enn januar 2020, men regningen blir den høyeste på lenge Anonymkode: c66ce...d6d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger her under dyna fordi temperaturen i stua har krøpet nedover her 😄 Men ja, du har nok svaret her (termostatstyrt varme), siden strømforbruket ellers ikke er endret. Er spent på hvor stort innhogg kommende strømregning kommer til å gjøre i økonomien 😕 Er trangt nok fra før, så i disse dager blir det å kle seg ganske godt selv for en dag inne! Anonymkode: 7b46f...219 Det er ikke lurt å spare for mye på varmen nå, selv om det er svinddyr strøm. Rør fryser lett som fy nå. Anonymkode: 60853...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå