AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Er det noen brukere du tror du kjenner i virkeligheten? Jeg tenker ofte, at jeg tror noen er den og en den personen. Bare en følelse eller noe som ligner.. Hva med dere andre brukere? Tror dere at dere kjenner noen her? Anonymkode: ea615...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Nei, men jeg er alltid den siste som får med meg noe. Min mor kunne sikkert ha referert til meg her, uten jeg hadde skjønt det var henne 🙄 Anonymkode: debf3...230 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg kjenner ikke igjen noen her men jeg frykter at andre kjenner igjen meg. Noen ganger er jeg uforsiktig med hva jeg deler... Anonymkode: c92e6...eb1 12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Noen. Anonymkode: 42459...ff9 Hvordan vet du at det er dem? Anonymkode: e85d6...1ae
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner ikke igjen noen her men jeg frykter at andre kjenner igjen meg. Noen ganger er jeg uforsiktig med hva jeg deler... Anonymkode: c92e6...eb1 Samme her. Det er litt spooky. Anonymkode: ea615...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samme her. Det er litt spooky. Anonymkode: ea615...6ae Jeg også er litt uforsiktig med hva jeg deler, og hvis en av de som kjenner meg godt leser her, så vil de kunne med relativt høy sannsynlighet vite at det er meg (pga. sære omstendigheter). Men, det ville ikke vært så farlig, de vet om historien min og jeg står for det jeg skriver uansett. Har ikke kjent igjen noen her, men en og annen gang jeg leser så tenker jeg at det kunne vært en person jeg kjenner til, men det er ikke så unike hendelser/holdninger at jeg kan si med noe grad av sikkerhet at det er vedkommende. Anonymkode: ca519...6e8 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan vet du at det er dem? Anonymkode: e85d6...1ae Noen av dem har jeg lagt til på sosiale medier, eller kjenner i det virkelige liv. Tror ikke folk skal uroe seg. Det er meget gode grunner til at jeg kjenner igjen visse personer. Anonymkode: 42459...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg også er litt uforsiktig med hva jeg deler, og hvis en av de som kjenner meg godt leser her, så vil de kunne med relativt høy sannsynlighet vite at det er meg (pga. sære omstendigheter). Men, det ville ikke vært så farlig, de vet om historien min og jeg står for det jeg skriver uansett. Har ikke kjent igjen noen her, men en og annen gang jeg leser så tenker jeg at det kunne vært en person jeg kjenner til, men det er ikke så unike hendelser/holdninger at jeg kan si med noe grad av sikkerhet at det er vedkommende. Anonymkode: ca519...6e8 Ja, nettopp. 😊 Anonymkode: ea615...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan vet du at det er dem? Anonymkode: e85d6...1ae For å si det sånn. Det er bare en person jeg har gjenkjent på det de har skrevet, og vi har en meget spesiell historie i virkeligheten. Ellers har jeg ikke gjenkjent noen på ting de har skrevet (bare lagt de til på sosiale medier, og kjenner derfor brukernavnet deres). Anonymkode: 42459...ff9 2
Gråmus Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 Ja, tanker har jeg vært innom. Men jeg bryr meg fint lite om andre vet hvem jeg er 😁 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Jeg tror, heldigvis, at folk har litt mer nettvett nå enn de hadde for 15 år siden. Den gang da ble noen gjenkjent, etter å ha skrevet om seg selv, svigerfamilie og fandens oldemor. La ut link til finn.no der svigers solgte bil. Eller damen som la ut akkurat nok opplysninger til at noen fant ut hvem hun var. Hun mottok trusler mot datteren. Dette er ikke noe som har hendt på kg, men et mindre forum. Før tenkte man kanskje at det var jo ikke så mange som leste det man skrev. At det bare var noen få, snille søte folk som det ikke var sjans for at skulle kunne gjøre noe galt. Vel, breaking news, internettet er digert! Anonymkode: 0594a...15d 4
Hundefrelst Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 Jeg kjenner de fleste som bruker KG på mobilen sin
2029 Skrevet 7. februar 2021 #14 Skrevet 7. februar 2021 Ja, har gjenkjent to damer. Var ganske lett mtp innhold oppmot virkeligheten. Nyttig å vite.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #15 Skrevet 7. februar 2021 2029 skrev (6 timer siden): Ja, har gjenkjent to damer. Var ganske lett mtp innhold oppmot virkeligheten. Nyttig å vite. Sikker? Det kan være mange ganske like situasjoner Anonymkode: e85d6...1ae 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, men jeg er alltid den siste som får med meg noe. Min mor kunne sikkert ha referert til meg her, uten jeg hadde skjønt det var henne 🙄 Anonymkode: debf3...230 🤣 samme her Anonymkode: 74ca6...13e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #18 Skrevet 7. februar 2021 11 hours ago, Hundefrelst said: Jeg kjenner de fleste som bruker KG på mobilen sin Hvordan/hvorfor? Anonymkode: 0c189...0ca 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #19 Skrevet 7. februar 2021 Jeg jobba med en fyr som sa at han henger mye her inne, lurer veldig på hvem det er! 🤔 Anonymkode: 3de39...ece
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #20 Skrevet 7. februar 2021 Ja, jeg har kjent igjen to, sannsynligvis tre. Og jeg er helt sikker på de to av dem på grunn av bestemte opplysninger de kom med. Den tredje er jeg forholdsvis sikker på. Anonymkode: 847a6...2f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå