AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Er på hyttetur og falt selvfølgelig. Landet på låret egentlig mest. Har nå mest vondt midt bakpå låret. Så datt på siden kan du si.. Men låret tok i mot.. Er gått kanskje 10 minutter. Ikke noe smerter eller ubehag enn så lenge. Er 16+6 idag. Dersom det har skjedd noe, hvor lang tid går det evt før jeg vil merke det i type blødning eller smerter? 😬 Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Skriveleif i emne der. Skulle så uke stå fall i uke 16. Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Det går nok helt fint 🙂 skal mye til for at noe skadelig skjer foster eller morkake i form av fall. Og i ditt tilfellet har låret tatt støyten, du kan nok ta det helt med ro 🙂 Anonymkode: 2bf6f...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Det der går nok helt fint Kos deg videre på hyttetur! Anonymkode: 18cc4...854
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der går nok helt fint Kos deg videre på hyttetur! Anonymkode: 18cc4...854 ❤️❤️❤️ Takk! Håper på det beste ❤️ Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går nok helt fint 🙂 skal mye til for at noe skadelig skjer foster eller morkake i form av fall. Og i ditt tilfellet har låret tatt støyten, du kan nok ta det helt med ro 🙂 Anonymkode: 2bf6f...f5c ❤️❤️ Takk for svar Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Falt rett på rompa i badeland i uke 17 og ble betrygget med at baby lå så beskyttet.. Men var litt bekymret så fikk ul uken etter. Alt var helt fint 😊 Anonymkode: 11229...e6a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Falt rett på rompa i badeland i uke 17 og ble betrygget med at baby lå så beskyttet.. Men var litt bekymret så fikk ul uken etter. Alt var helt fint 😊 Anonymkode: 11229...e6a ❤️ Har oul 15feb,rett over en uke til. Ikke så lenge til heldigvis sålenge jeg ikke får noe smerter eller blødning i mellomtiden da.. Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Sklei du bare fra stående og ned på låret liksom? Ikke falt ned fra en høyde? Ville nok ikke stresset i det hele tatt om det er snakk om "bums i bakken" Kjenner folk som har falt ned trapper og blitt kasta av stor hest i fart og allikevel har alt gått fint med barnet Anonymkode: ad4ff...c9c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sklei du bare fra stående og ned på låret liksom? Ikke falt ned fra en høyde? Ville nok ikke stresset i det hele tatt om det er snakk om "bums i bakken" Kjenner folk som har falt ned trapper og blitt kasta av stor hest i fart og allikevel har alt gått fint med barnet Anonymkode: ad4ff...c9c ❤️ Ja, gikk bortover en vei som er litt skrå, så skeld jeg.. Anonymkode: 0b484...495
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: ❤️ Ja, gikk bortover en vei som er litt skrå, så skeld jeg.. Anonymkode: 0b484...495 Skjønner du er stresset av å falle av gravid, men jeg tror ikke det er noe å tenke på heldigvis er baby godt beskyttet inni magen sånn at vi mødre kan være ganske aktive uten at baby opplever det som noe mer en deilig vugging! Anonymkode: ad4ff...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Syns det er skremmende at mange her skriver at det er ingenting å bekymre seg for. Fall skal alltid bli sjekket, det kan føre til morkakeløsning. Dette har jeg blitt fortalt av jordmor. Dette gjelder spesielt fall mot mage, rumpe og lår. Anonymkode: 25321...7ad
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det er skremmende at mange her skriver at det er ingenting å bekymre seg for. Fall skal alltid bli sjekket, det kan føre til morkakeløsning. Dette har jeg blitt fortalt av jordmor. Dette gjelder spesielt fall mot mage, rumpe og lår. Anonymkode: 25321...7ad Aldri hørt. Fall på magen eller slag mot magen ja selvfølgelig, men å skli på rompa? Ved morkakeløsning er det som regel snakk om kraftig traumer mot magen, feks ved trafikkulykker eller vold. Anonymkode: ad4ff...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Syns det er skremmende at mange her skriver at det er ingenting å bekymre seg for. Fall skal alltid bli sjekket, det kan føre til morkakeløsning. Dette har jeg blitt fortalt av jordmor. Dette gjelder spesielt fall mot mage, rumpe og lår. Anonymkode: 25321...7ad Ingenting å sjekke nå uansett, hun skal snart på OUL, det holder. Anonymkode: 0f1b5...dda 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Syns det er skremmende at mange her skriver at det er ingenting å bekymre seg for. Fall skal alltid bli sjekket, det kan føre til morkakeløsning. Dette har jeg blitt fortalt av jordmor. Dette gjelder spesielt fall mot mage, rumpe og lår. Anonymkode: 25321...7ad Hun har sklidd på låret. Slapp av litt a. Anonymkode: 563d8...223 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 Nå er det gått snart 12 timer. Ingen vondt (med unntak av låret 😅) og ingen blødning. Så håper det holder seg slik og at alt er bra ❤️😶 Anonymkode: 0b484...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå