Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det jobber der man jobber hjemme ifra, hele tiden? hater pendling. 😡 hvem ansetter hjemme arbeidere? 🤯

Anonymkode: 61a8b...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som freelancer, feks innen oversetting. Telenor går vel også over til hjemmekontor nå. 

Anonymkode: e1608...b65

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som freelancer, feks innen oversetting. Telenor går vel også over til hjemmekontor nå. 

Anonymkode: e1608...b65

åssen jobber er det innenfor Telenor? høres interessant ut.. oversetting høres kult, men jeg kan bare norsk og engelsk🤣

Skrevet

Jeg jobber i all hovedsak fra hjemmekontor, har gjort det lenge før virustidene. Må på kontoret fra tid til annen, men det er sjelden vare.

Jobber som programvareutvikler (programmerer).

Anonymkode: 149b8...f26

Skrevet

Masse innenfor IT tenker jeg. Ikke alt så klart, men en del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

åssen jobber er det innenfor Telenor? høres interessant ut.. oversetting høres kult, men jeg kan bare norsk og engelsk🤣

Såvidt...

• Liker 1
Skrevet

Jobbet på hjemmekontor i ca 5år, Vi kan ikke velge delt løsning, så enten sitter vi på hjemmekontor ellers så sitter vi på kontoret. Har fullt utstyrt hjemmekontor, med hev/senk pult, to skjermer, pc , god kontorstol og alt nødvendig utstyr. Jobben dekker internett og en fast   sum ekstra i måneden til strøm bl.a. Jobber for et globalt selskap. Kunne aldri tenkt meg å begynne pendle igjen, sparer reiseutgifter og ca 2 timer reisevei daglig

Anonymkode: 883ac...110

Skrevet

Vanlig med hjemmekontor innenfor IT. 

Anonymkode: 9148f...1bd

Skrevet

Alt som kan gjøres på pc kan gjøres hjemmefra, noe mange arbeidsgivere har oppdaget i koronatiden. Forhåpentligvis blir dette mye vanligere i fremtiden.

Anonymkode: 668a4...f12

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vanlig med hjemmekontor innenfor IT. 

Anonymkode: 9148f...1bd

Jobber du innenfor IT? Hva går dine oppgaver ut på?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Alt som kan gjøres på pc kan gjøres hjemmefra, noe mange arbeidsgivere har oppdaget i koronatiden. Forhåpentligvis blir dette mye vanligere i fremtiden.

Anonymkode: 668a4...f12

Jeg er flink med PC men har bare VGS. Ingen bachelor eller mastergrad her i gården. Hvilken oppgaver kan man gjøre på PC? Det er sikkert mye men vil høre litt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 21.42):

Du kan knapt norsk. På den korte teksten du har skrevet, har du allerede flere grove feil. Ingen profesjonelle ville betalt for noe sånt, men kanskje "Terje's verksted å bil deler" hadde betalt deg 50 kroner for en dagsjobb.

Anonymkode: 60ad2...a44

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 20.09):

Jeg er flink med PC men har bare VGS. Ingen bachelor eller mastergrad her i gården. Hvilken oppgaver kan man gjøre på PC? Det er sikkert mye men vil høre litt. 

Programmering, webutvikling, grafisk design, saksbehandling, regnskap...

Jeg tror ikke du bør finne deg en jobb basert på om du kan jobbe hjemmefra eller ikke. Du bør finne noe du er interessert i, så kan du jo sjekke etterpå om det er mulig å jobbe hjemmefra. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 23.07):

Du kan knapt norsk. På den korte teksten du har skrevet, har du allerede flere grove feil. Ingen profesjonelle ville betalt for noe sånt, men kanskje "Terje's verksted å bil deler" hadde betalt deg 50 kroner for en dagsjobb.

Dust.

Anonymkode: faa00...839

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dust.

Anonymkode: faa00...839

Det må du gjerne mene, men ts skriver helt ræva norsk. Selv ikke overskriften er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...