AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Etter en fuktig kveld på byen ble jeg med en kvinne hjem. Vi var begge ganske fulle og klatret fort til sengs. Etter litt oralsex spurte hun om jeg kunne ta hun i rumpa, hadde ikke noe imot dette og satte i gang. Etter hvert byttet jeg over til vaginalsex, det var mørkt og vi var som sagt fulle så jeg så ikke så godt. lang historie kort, det var en del avføring som ble med over til vagina og hun klikket totalt på meg og kastet meg nærmest ut av leiligheten. Var dette min feil? Hadde dere reagert slik? Anonymkode: 33213...4a4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Nå var det hennes bæsj da, men din pikk. Jeg tenker at dere begge er medskyldige her. Du skulle brukt kondom i rumpa og så tatt den av, men hun skulle ikke bedt deg knulle henne i rumpa uten at hun har rengjort der. Ingen av dere tok noe særlig ansvar her, dere var kåte og fulle. Shit literally happens. Jeg hadde blitt kjempe flau om jeg var henne. Det kan hende hun ble det også, og reagerte dermed med sinne. Når jeg blir flau så blir jeg bare stille og tør ikke si noe som helst. Men jeg hadde sikkert bedt deg gått... Som sagt, er flaut. Anonymkode: de1ff...a96 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Han ble flau og tok det ut på deg. Anonymkode: 0e736...ff8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå var det hennes bæsj da, men din pikk. Jeg tenker at dere begge er medskyldige her. Du skulle brukt kondom i rumpa og så tatt den av, men hun skulle ikke bedt deg knulle henne i rumpa uten at hun har rengjort der. Ingen av dere tok noe særlig ansvar her, dere var kåte og fulle. Shit literally happens. Jeg hadde blitt kjempe flau om jeg var henne. Det kan hende hun ble det også, og reagerte dermed med sinne. Når jeg blir flau så blir jeg bare stille og tør ikke si noe som helst. Men jeg hadde sikkert bedt deg gått... Som sagt, er flaut. Anonymkode: de1ff...a96 Syntes det var litt ufint. Fikk ikke dusje en gang. Måtte ta Taxi hjem med møkk rundt hele pikken. Anonymkode: 33213...4a4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Syntes det var litt ufint. Fikk ikke dusje en gang. Måtte ta Taxi hjem med møkk rundt hele pikken. Anonymkode: 33213...4a4 Litt ja. Men sånn kan det gå. Du får si nei takk til spontan analsex neste gang. Anonymkode: de1ff...a96 1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Det bostavlig talt i hele kjerringa, neste gang ber du dama suge deg etter anal sex.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Hadde jeg vært damen,hadde jeg tatt det som en selvfølge at du hadde rengjort pikken før du dyttet den inn i vagina. Anonymkode: 01a62...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Virker som dere begge er skyldige her, forskjellen er bare at hun risikerer soppinfeksjoner og UVI pga bakterier som ikke skal være der inne, mens du måtte bare vaske penis, haha. Hun reagerte sikkert med sinne fordi hun ble flau og regna med du hadde kontroll siden du bytta over til vagniasex. Ikke noe vits i å gråte over spilt melk, dere får begge ta det som en erfaring. Anonymkode: e1b3a...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå