every woman Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg prøvde metoden et kort stund for mange år siden, mens den var veldig populær. Husker egentlig ikke så mye av hva jeg fikk ut av den. Men nå har jeg litt lyst til å prøve igjen. Er det noen som fremdeles bruker metoden, og kan si litt om hvordan den fungerer for dere?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 every woman skrev (19 minutter siden): Jeg prøvde metoden et kort stund for mange år siden, mens den var veldig populær. Husker egentlig ikke så mye av hva jeg fikk ut av den. Men nå har jeg litt lyst til å prøve igjen. Er det noen som fremdeles bruker metoden, og kan si litt om hvordan den fungerer for dere? Hvaslags hår og hodebunn har du? Er bok veldig avhengig av det. Anonymkode: cbafe...2a5
every woman Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvaslags hår og hodebunn har du? Er bok veldig avhengig av det. Anonymkode: cbafe...2a5 En type hår- og hodebunn som kan dra fordeler av balsammetoden. Så jeg skal gi det et forsøk, jeg har jo gjort det før og vet hva jeg skal gjøre. Jeg spurte her for å høre om noen fremdeles bruker metoden, og deres erfaringer. Alltid interessant å høre fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå