Million Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg vurderer å leie en film på GET-boksen til 39,- kr. Den heter Love in the time of colera, og er med Javier Bardem. Jeg lurer rett og slett på om den er bra, eller er den kjedelig, langtekkelig, dårlig skuespill eller rett og slett BRA? Jeg liker kjærlighetsfilmer generelt. Hva synes du om filmen? Fortell!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Boken er mye bedre. Filmen er langtekkelig. Fine skuespillere og godt teknisk arbeid, men det går veldig sakte. Anonymkode: 66627...8b1
visp Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Har både lest boka og sett filmen. Tror den var helt grei, husker ikke helt, men jeg blir alltid litt skuffa når jeg ser filmene etter at boka er lest.
Million Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Boken er mye bedre. Filmen er langtekkelig. Fine skuespillere og godt teknisk arbeid, men det går veldig sakte. Anonymkode: 66627...8b1 Ok, kanskje jeg bare får rote frem boka da. Har kjøpt den for lenge siden, men glemt den bort i bokhylla et sted. Takk for svar! @visp takk for svar til deg også Endret 6. februar 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har ikke sett filmen, bare lest boken, men jeg likte ikke boken så jeg kommer ikke til å gidde å se filmen. Boken handler om en rik, ung kvinne som har en stalker, etterhvert blir de kjærester en kort stund, men så gifter hun seg med en hyggelig mann. Stalkerfyren (som er en av hovedpersonene i boken) er supercreepy. Han knuller hundrevis av horer og til og med små barn, men påstår at det ikke betyr noe og at han er jomfru og har spart seg selv for hun dama han stalker. Når de blir gamle og hun blir enke ender hun opp med stalkeren. The end. Anonymkode: 12191...93c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sett filmen, bare lest boken, men jeg likte ikke boken så jeg kommer ikke til å gidde å se filmen. Boken handler om en rik, ung kvinne som har en stalker, etterhvert blir de kjærester en kort stund, men så gifter hun seg med en hyggelig mann. Stalkerfyren (som er en av hovedpersonene i boken) er supercreepy. Han knuller hundrevis av horer og til og med små barn, men påstår at det ikke betyr noe og at han er jomfru og har spart seg selv for hun dama han stalker. Når de blir gamle og hun blir enke ender hun opp med stalkeren. The end. Anonymkode: 12191...93c Om det er alt du får ut av boka skjønner jeg at du ikke liker den. Anonymkode: 2ee69...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Om det er alt du får ut av boka skjønner jeg at du ikke liker den. Anonymkode: 2ee69...dbc Hehe Det er sånn jeg husker boken nå, nesten tyve år etter at jeg leste den. Beklager hvis jeg gjenga historien feil, jeg har antagelig glemt en del mindre hendelser og detaljer, men hovedgreia med stalkingen og at han hadde seg med alt som gikk på to bein husker jeg godt. Anonymkode: 12191...93c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Jeg så den på kino når den kom ut, og da syntes jeg det var den dårligste filmen jeg hadde sett. Anonymkode: ace88...cdc
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 (endret) En ufattelig kjedelig film. Endret 7. februar 2021 av Aragorn ll Elessar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå