AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har hatt falske øyevipper ei stund nå. Jeg får komplimenter for de fra venninner, men synes dere menn det er sexy? Anonymkode: 689ef...034
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt falske øyevipper ei stund nå. Jeg får komplimenter for de fra venninner, men synes dere menn det er sexy? Anonymkode: 689ef...034 Tja, det er jo gjerne litt mer sammensatt. Hvis de ikke er for dominante er det fint. Anonymkode: 97efc...545
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Vet min mann hadde dødd om jeg kom hjem med det😉verste han vet..iallefall som han sier på voksne damer. Anonymkode: 1553a...b71 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tja, det er jo gjerne litt mer sammensatt. Hvis de ikke er for dominante er det fint. Anonymkode: 97efc...545 De er ikke kjempelange om det var det du tenkte på. Anonymkode: 689ef...034
Gjest Ishm Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Ikke pent, det ser ikke pent ut uansett om du velger klassisk variant eller dramatisk variant. ser ut som du har sminke 24/7. og man får et bildet av at du ikke vet helt hva du driver med ville ambefalt vippeløft! Evt la vær.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Ishm skrev (16 minutter siden): Ikke pent, det ser ikke pent ut uansett om du velger klassisk variant eller dramatisk variant. ser ut som du har sminke 24/7. og man får et bildet av at du ikke vet helt hva du driver med ville ambefalt vippeløft! Evt la vær. Det var voldsomt, veldig agressivt å si til andre at de ikke vet hva de holder på med. Hvorfor tror du at du vet hva du holder på med?? Anonymkode: 689ef...034 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Ser ikke helt poenget med det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Jeg er kvinne og har av og til lyst til å prøve, den typen meg magnet, for lim orker jeg ikke! men jeg synes egentlig det er nok med mascara. Anonymkode: edb0e...5ab
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Nei jeg synes ekte vipper er finest. Begynner å bli lei av damer som skal ha extensions både her og der,pushe opp og stramme inn. M28 Anonymkode: 0bea7...148 7
Jr.Garcon Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har hatt falske øyevipper ei stund nå. Jeg får komplimenter for de fra venninner, men synes dere menn det er sexy? Anonymkode: 689ef...034 Personlig synes jeg damer er finest når de har naturlige øyevipper, naturlige lepper osv. 7
Brunello Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 Nei, ikke pent. Majoriteten av menn ønsker ikke falske øyevipper, nebb, falske negler, sminke «påført med sparkel» m.m. Vi liker rett og slett vanlige, søte, naturlige jenter/damer. Så er det selvfølgelig noen som liker det flesteparten ikke liker også. 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 13 minutter siden, Brunello said: Nei, ikke pent. Majoriteten av menn ønsker ikke falske øyevipper, nebb, falske negler, sminke «påført med sparkel» m.m. Vi liker rett og slett vanlige, søte, naturlige jenter/damer. Så er det selvfølgelig noen som liker det flesteparten ikke liker også. Skikkelig poppis blant ex on the beach deltakere Anonymkode: a25a1...bfb 2
AllahBallah Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 Tja litt deilig er det, men det er jo fordi damer som har det, ofte også har deilig suge-botox-fillers munn og silikonpupper. Og det er jo unektelig deilig i enhver manns øyne 😍
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Skrevet 6. februar 2021 AllahBallah skrev (4 minutter siden): Tja litt deilig er det, men det er jo fordi damer som har det, ofte også har deilig suge-botox-fillers munn og silikonpupper. Og det er jo unektelig deilig i enhver manns øyne 😍 Jeg har ikke silikonpupper for jeg har naturlig store bryster. Det er flere som har spurt om jeg har det siden de er store i forhold til høyden min. Anonymkode: 689ef...034
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Skikkelig poppis blant ex on the beach deltakere Anonymkode: a25a1...bfb Og de tøttene er ikke poppis blant kvalitetsmenn. Fordelen med barbiedukker er at du vet det ikke ligger noe dypere bak. Når man unaturlig endrer kroppen for å bli et sexsymbol, så vil en ikke være mer enn dét. 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Og de tøttene er ikke poppis blant kvalitetsmenn. Fordelen med barbiedukker er at du vet det ikke ligger noe dypere bak. Når man unaturlig endrer kroppen for å bli et sexsymbol, så vil en ikke være mer enn dét. Å endre kroppen er det ivel kke. Jeg tenker det er det samme som å bleke håret eller sminke seg. Anonymkode: 689ef...034
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 Nei, det synes jeg ikke og det gjør ingen av kompisene mine heller. Vi har faktisk diskutert det flere ganger, og vi sier alle nei takk til løsvipper og fyll i leppene. dama til en kompis mente hennes øyevipper så naturlige ut, men alle gutta syntes det så ut som et insekt satt fast på øyelokket. Vi er i 30-årene. Mulig gutter i 20-åra synes det er pent? Anonymkode: 8c4de...11a 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #20 Skrevet 6. februar 2021 Nei, det ser ut som øynene til ei ku. Finnes ikke sexy! Anonymkode: 3f907...014 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå