AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 To uker til termin. de siste ukene har jeg hatt veldig rennende og vannaktig utflod. Men ca de siste 3,4,5 dagene har jeg fått mye mindre utflod og den er ikke så våt lengre. Mer tørr og vanlig. Noen som har merket denne forskjellen når termin nærmer seg? skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har fått mindre utflod nå. Trodde den var mest rennende når fødsel nærmet seg🤔 Anonymkode: c8056...d20
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Ååh, trykket på denne tråden i håp om at det skulle handle om nettopp dette 😁 Her har det også tørket helt fullstendig inn, er helt knusk. Hatt masse utflod hele svangerskapet, men fra cirka uke 36 ble det tørt. Er straks i uke 38 og føler det spøker for noen fødsel med det første 😅 Håper du får noen gode svar! Anonymkode: 89145...d7d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Huff, uke 38 her og ser overhodet ikke noe mønster i det, jeg😅 Frustrerende🙃 Anonymkode: 9c270...b7b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg er litt kortete på vei enn dere, men jeg har siste få ukene også betydelig mindre utflod. Før rant det helt tyntflytende, men nå er det det nesten ingenting. Fullgått 36 uker Anonymkode: 3497e...257
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Veldig rart at det blir mindre utflod så nærme fødselen ja.. prøvd å Google masse, men finner ikke noe om det. Så lurer på om det er vanlig at det blir mindre utflod rett før fødselen eller om det er ett dårlig tegn. Anonymkode: c8056...d20
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig rart at det blir mindre utflod så nærme fødselen ja.. prøvd å Google masse, men finner ikke noe om det. Så lurer på om det er vanlig at det blir mindre utflod rett før fødselen eller om det er ett dårlig tegn. Anonymkode: c8056...d20 Sikkert ikke noe dårlig tegn Det er sikkert mest normalt med økende utflod mot slutten, men det er jo alltid unntak. Betyr ikke at du er langt fra fødsel likevel tenker jeg Anonymkode: 3497e...257
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Det er helt vanlig at utfloden endrer seg på slutten av svangerskapet, og går fra å være vannete til å bli mer melkehvit (og mindre). Noen kan også få litt slim i den. Men, som "alle andre endringer" så gir det dessverre ikke noen indikasjon på om det er kort eller lang tid igjen til fødsel. Anonymkode: 1c0c0...093
Anjatapinjata Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Jeg trodde vannet gikk to ganger bare et par dager før fødsel startet😅 var så mye å vannete så det rant nedover beina mine😩 men var bare utflod. Fødselen startet en eller to dager etter det 😊 men jeg gikk fem dager over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå