AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Hei! Hvordan tok din eks det, eller din nye sin eks det da dere fant en ny? Her lager min kjærestes eks helvette på jord for ingenting. de har to barn sammen og var fra hverandre i nesten 2 år før han gikk videre. Hun ønsket å gå pga et sidesprang hun hadde lyst å satse på, så dette er uforståelig. I starten var hun medgjørlig, fikk hilse på henne og pratet sammen, men nå virker det som det har sagt klikk der oppi, og hun lager drama av alt (går mest utover kjæresten)... Har ikke møtt barna enda. Anonymkode: 3abbf...52a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Jeg og mine to siste ekser har lite kontakt. Men det har vært en del klenging og uro og sjalusi, selv om de gikk. Anonymkode: 4067f...538
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Min ex er så sjalu at han er sjalu før jeg har funnet meg en ny 🤣🤦🏽♀️ (Han fant ut at jeg dater) Klikkkooooo. Anonymkode: caf97...d80
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Min eks sa gratulerer og ønsket oss alt godt. Hans eks vet jeg ikke hva sa. Brydde seg Sikkert ikke så mye. Har hilst på henne og hun virker som en ok person. Godt samarbeid på begge sider. Anonymkode: 822b7...18e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Hvordan tok din eks det, eller din nye sin eks det da dere fant en ny? Her lager min kjærestes eks helvette på jord for ingenting. de har to barn sammen og var fra hverandre i nesten 2 år før han gikk videre. Hun ønsket å gå pga et sidesprang hun hadde lyst å satse på, så dette er uforståelig. I starten var hun medgjørlig, fikk hilse på henne og pratet sammen, men nå virker det som det har sagt klikk der oppi, og hun lager drama av alt (går mest utover kjæresten)... Har ikke møtt barna enda. Anonymkode: 3abbf...52a Samme her. Han brydde seg aldri om meg så tilslutt sa jeg at vi kan prøve en siste gang å få dette til å fungere. Jeg la det i hendene hans til å finne en løsning, altså noe som passet han. Han fortsatte å behandle meg som luft så da sa jeg at om jeg reiser nå, så ser jeg meg aldri tilbake. Han sa ingenting i mot og fortsatte å være like jævelig mot meg. 7 mnd etter brudd fant jeg ny kjæreste og da startet helvette. Han møtte opp hjemme hos meg for å se om det var andre der. Han stjal og ødela mine ting da han hentet felles barn. Han forsøkte hele tiden å finne ut av hvor jeg var med felles barn. Før dette kunne han maks ha barnet vårt 20%, men da jeg fikk kjæreste skulle han ha minst 50. Trodde det skulle roe seg med årene. Nå har det gått 2 år og han har ny kjæreste. Likevel like ille å samarbeide med Anonymkode: c5fa0...ffb
Gjest NoDiablo Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 *DA dere fant en ny! (At norsk skal være så vanskelig for mange synes jeg er vanskelig å fatte. Er ikke av norsk opphav selv. Kanskje derfor jeg henger meg fast) Til saken: Hun likte det ikke det hele tatt. Men så likte jeg heller ikke at hun fikk seg ny heller. Det må være noe i det alle sier, at man bør forlate eksen helt når forholdet går over. I dag så går det likevel helt fint med oss begge. Sjalusi og misunnelse har lagt seg helt. Nå unner vi bare hverandre alt godt, noe vi alltid har gjort uansett. Det verste for meg, var å forklare for nye kjærester at jeg fremdeles er venn med eksen. Jeg vet jo hvem jeg er, men jeg forstår godt at det gjør dem usikre. Og jeg ville ikke likt det selv om de var det, så kan tross alt ikke klandre dem.
Gjest Alterego666 Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 NoDiablo skrev (29 minutter siden): DA dere fant en ny! (At norsk skal være så vanskelig for mange synes jeg er vanskelig å fatte. Er ikke av norsk opphav selv. Kanskje derfor jeg henger meg fast) ❤️🤟❤️
Gjest Alterego666 Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Det vil være alt for identifiserende å fortelle hvordan det gikk her. Heldigvis er barna voksne og selvstendige i dette tilfellet.
Million Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Jeg kan jo fortelle hvordan JEG tok det at han fant en ny; det var helt greit. Det var helt ok. Jeg valgte å gå, og han sto selvsagt fritt i å finne seg en annen. Jeg ba altså om skilsmisse, og omtrent etter et halvår, ca midtveis i separasjons-året, merket jeg at han forandret seg og virket som han forsøkte å skjule noe. Skjønte straks at det var en kvinne, men jeg lot han bare holde på og latet som ingenting. Han trodde han var så smart og greide å lyve og skjule det for meg. Fatter ikke hvorfor han i det hele tatt kom på ideen at dette var noe som måtte skjules? Jeg ga vel faen i om han fant seg en ny! Egentlig var det bra han fant seg en ny, for han har alltid hatt dårlig økonomi, så han trenger en som kan være med å dele de daglige utgiftene med seg. Uansett, etter ett halvår til, så fikk jeg nok av dette med at han prøvde å skjule henne. Sendte han en melding rett etter at han hadde vært innom her en gang og han serverte nok en løgn for å skjule at det var en kvinne i bildet. Jeg skrev at jeg hadde skjønt det, at det var helt greit og bare hyggelig at han hadde funnet noen, og at jeg håpet at han i fremtiden kunne kalle henne ved navn overfor meg. Det gjorde han. De har vært sammen i fem år nå. Jeg har ikke noe behov for å finne noen ny, ønsker det ikke, så jeg er singel.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Han ble sjalu og lagde mye oppstyr på ett par fester vi traff på han i ettertid. Det var han som var utro, og jeg valgte å gå. Nesten ett år etterpå fant jeg min nåværende samboer, og allikevel ble det mye styr. Heldigvis har det roet seg. Vi alle bor på en realtivt liten plass (10.000 innbyggere) og har barn som er like gamle, så må forholde oss greit til hverandre (vår største jente leker mye med deres jente). Anonymkode: 7fc08...fd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå