AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg syns ikke det var så lett å google akkurat dette, så lurer på om noen her kjenner til en dyktig bistandsadvokat i Bodø? Gjelder overgrep. Samtidig lurer jeg på, saken gjelder et gammelt overgrep, over 20 år gammelt, jeg innbiller meg at det er best å kontakte en advokat først, for å høre om saken er "noe vits" å anmelde? For går jeg først til politiet vil de vel være pliktige å ta saken videre, mens jeg først egentlig vil diskutere det med en advokat først, for å veie nytte opp mot kostnad (psykisk belastning). Men jeg har aldri gjort dette før, så jeg vet ikke hva som er gangen i dette. Anonymkode: ce9e5...7ef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 googla for deg og fant ei som har lang erfaring som bistandsadvokat https://advokat-aga.no/Hjem/?Article=19 Anonymkode: c11cf...a0e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): googla for deg og fant ei som har lang erfaring som bistandsadvokat https://advokat-aga.no/Hjem/?Article=19 Anonymkode: c11cf...a0e Tusen takk! ❤ Anonymkode: ce9e5...7ef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har en bekjent som kontaktet politiet angående en gammel sak. Personen måtte inn for en samtale med politiet og ble satt i kontakt med en bistandsadvokat. Personen diskuterte for og i mot anmeldelse med politiet uten at de la noen føringer for beslutningen. De bare opplyste. Dette var bare en samtale om en mulig anmeldelse, og så var det opp til personen om han ønsket å gå videre med dette. Han valgte å legge det fra seg pga den psykiske belastningen, så jeg vet ikke hva som ville skjedd videre. Anonymkode: fb5ad...86e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Jeg anbefaler Kristin Hammervik. Hun var bistandsadvokaten min i en overgrepssak for noen år siden. For meg gjaldt det en 5 år gammel sak og såvidt jeg husker snakket jeg direkte med politiet, men du kan sikkert kontakte advokaten først. Lykke til💛 Anonymkode: e4b3c...5ea
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg anbefaler Kristin Hammervik. Hun var bistandsadvokaten min i en overgrepssak for noen år siden. For meg gjaldt det en 5 år gammel sak og såvidt jeg husker snakket jeg direkte med politiet, men du kan sikkert kontakte advokaten først. Lykke til💛 Anonymkode: e4b3c...5ea Tusen takk! Skal merke meg henne da, og tenke litt mer på saken. Takk❤ Anonymkode: ce9e5...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå