Sukkerklumpen29 Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 I to måneder har jeg datet en fyr jeg møtte helt tilfeldig. Han ba meg med ut, og det var full klaff med en gang. Gjennom perioden har vi hatt daglig kontakt, først i form av sms, men han kunne også ringe på kveldene for å prate. Da vi har barn på hver vår kant, har vi kun møttes type annenhver helg. Det har alltid vært han som har tatt mest initiativ, men jeg er ganske trygg på at jeg har vist tydelig gjennom ord og handlinger at jeg også liker/likte han veldig godt. Han har fortalt masse om seg selv, og har også virket veldig interessert i meg og min bakgrunn. Flere ganger vi var sammen kunne vi bare sitte og prate uten noe mer, og han har bekreftet flere ganger at han liker så godt å være sammen med meg. Han byttet nylig jobb, og jeg fikk raskt høre at der var det lite trivelig; mye stress og vanskelige kollegaer. Etter jul fortsatte dette. Han var ikke like glødende i meldingene som jeg "hadde vent meg til", i form av at han ikke spurte like mye om ting. Samtidig sendte han fortsatt meldinger om morgen og kunne ønske meg en fin dag på jobb, spurte på kvelden hvordan dagen hadde vært, fikk flørtete meldinger, hjerter og alt. spurte jeg hvordan dagen hans hadde vært fikk jeg noenlunde det samme svaret hver gang; det hadde vårt kaldt og slitsomt. Han skreiv ofte at han var trøtt og sliten, og ikke orket noe resten av dagen. Den siste uka hadde jeg også jevnlig kontakt med han. Plutselig responderte han ikke på en sms, og det tok to dager før jeg fikk svar. Da svarte han til gjengjeld at han følte seg litt «off», men lurte samtidig på om jeg hadde det bra. Dette gjentok seg noen ganger, til jeg til slutt spurte hva som foregikk. Han sa jobben plaget han, og at han var dritt lei det meste. Skreiv også at han var deprimert. Han ville ikke utbrodere så mye, men fortsatte å sende meg hjerter og "gode ønsker". Vi avtaler å møtes til senere i uka, og samme dag sier han at han vil prate litt med meg. Når jeg treffer han vil han gi meg klem, og forteller om alle områdene han synes vi passer så bra. Sier videre at han ikke helt skjønner hva som skjer med seg selv. Sier videre også at han ikke visste om det var fordi han hadde brent seg på tidligere forhold, at han fikk litt "angst" når ting blei mer alvorlig, samtidig sa han at han ikke ville være singel resten av livet også. Han sa det var mulig han gjorde feil, men han klarte ikke forholde seg til noen akkurat nå. Han klemmer meg før jeg drar og sier han egentlig ikke vil miste kontakta med meg, men at han samtidig ikke kunne forlange at jeg skulle vente på han. Jeg måtte bestemme selv om jeg ville det, men jeg trengte ikke bestemme det der og da. Men akkurat nå så trengte han kun å være for seg selv, uten noen å forholde seg til. Jeg er naturlig nok veldig såret nå, og forstår ikke hvordan ting kan gå fra 100 til 0 på no time. Det at jeg ikke har fått et tydelig svar i form av at "jeg er ikke interessert lenger", gjør at det er vanskelig å vite hva som faktisk skjer/skjedde. Hva skal jeg tro om dette? Noen som har opplevd noe lignende??
lillevill Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hørest ut som at han vil enten ha pause, eller ikke vil mer. Kansje han sliter med noe, og trenger tid alene. Evt så har forelskelsen gått over, og han så plutselig ikke lengre på deg med rosemalte briller. Det har skjedd med meg og faktisk. Uansett så hørest det ut som bråstopp og at kansje følelsene er borte for han sin del. Det er vondt dette. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Dette er så vanlig at det har fått et eget navn; The rubber band effect. Anonymkode: f6454...79e
Sukkerklumpen29 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2021 Du mener det er håp her altså?🤪
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Sukkerklumpen29 skrev (17 minutter siden): Du mener det er håp her altså?🤪 Ja, det mener jeg, for så vidt. Men så spørs det da, om du vil ha en mann som kan forsvinne i flere dager i strekk. Hadde sagt tydelig fra at det ikke var OK. Anonymkode: f6454...79e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Akkurat det samme har skjedd med meg. Fra 100 til 0. Bortsett fra at det var jeg som avsluttet da. Vondt er det, har ikke fått en forklaring. Eneste han sier er at han er sliten, jobber mye og har mye og tenke på. Ingen råd til deg dessverre. Det jeg selv skal gjøre er å komme meg over mannen. Og jeg skal absolutt ikke kontakte ham på noen måte. Anonymkode: ab478...a21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er så vanlig at det har fått et eget navn; The rubber band effect. Anonymkode: f6454...79e JA!! Typisk. Anonymkode: 75b56...0dd
Sukkerklumpen29 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2021 Det jeg lurer på hvis han ikke vil mer, er hvorfor han ikke bare kan si det rett ut? Greit, har bare kjent han i to mnd, men han er liksom rett fram og klar i talen. Hvis vi passer så godt som han sier, hvorfor trekker han seg vekk da? Samtidig som han sier han ikke vil miste kontakt?! Har absolutt ikke fått vibber ac at han er en fuckboy
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Sukkerklumpen29 skrev (6 minutter siden): Det jeg lurer på hvis han ikke vil mer, er hvorfor han ikke bare kan si det rett ut? Greit, har bare kjent han i to mnd, men han er liksom rett fram og klar i talen. Hvis vi passer så godt som han sier, hvorfor trekker han seg vekk da? Samtidig som han sier han ikke vil miste kontakt?! Har absolutt ikke fått vibber ac at han er en fuckboy Typisk så typisk....Har ikke ord. Det du sier er akkurat som eksen min, og eksen før det, oppførte seg. Anonymkode: 75b56...0dd
lillevill Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Sukkerklumpen29 skrev (46 minutter siden): Det jeg lurer på hvis han ikke vil mer, er hvorfor han ikke bare kan si det rett ut? Greit, har bare kjent han i to mnd, men han er liksom rett fram og klar i talen. Hvis vi passer så godt som han sier, hvorfor trekker han seg vekk da? Samtidig som han sier han ikke vil miste kontakt?! Har absolutt ikke fått vibber ac at han er en fuckboy Er han deprimert har han kansje mye tenke på, sover dårlig osv. Da kan dette stresse han slik at han ikke orker tenke på ansvar ellers. Ovenfor deg, feks.
Sukkerklumpen29 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2021 Har lurt på det samme, da han har klaget over mistrivsel på jobben så lenge, sammen med at han sier han er utslitt og omtrent ikke orker noe. Hvis dette bare var en dårlig unnskyldning for at han har mista interessa, virker det rart at han har prata om denne jobben i over en mnd.... Da kunne han brutt mye tidligere liksom
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Sukkerklumpen29 skrev (1 minutt siden): Har lurt på det samme, da han har klaget over mistrivsel på jobben så lenge, sammen med at han sier han er utslitt og omtrent ikke orker noe. Hvis dette bare var en dårlig unnskyldning for at han har mista interessa, virker det rart at han har prata om denne jobben i over en mnd.... Da kunne han brutt mye tidligere liksom Neinei....fordi da er HAN «drittsekken», og det vil han ikke være. Han vil at DU skal bli lei og slår opp selv. Anonymkode: 75b56...0dd
Sukkerklumpen29 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2021 Den forstod jeg ikke, har jo ikke gjort det!? Han som har «brutt», eller hva det nå er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå