AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Ser det er mange som har sånne bryn for tida. Jeg syns det er sykt stygt, men det syns visst ikke alle. Hva er greia egentlig? Anonymkode: 2b2ff...476 7
Halvgæren Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Ser ut som man har fått elektrisk støt, spør du meg 🤭 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Synes noen kler det usedvanlig godt, jeg ville derimot ha sett ut som en druknet katt med sånne bryn 😂 Anonymkode: 35250...015 2
Lykkehjerte Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Halvgæren skrev (Akkurat nå): Ser ut som man har fått elektrisk støt, spør du meg 🤭 Det var en skikkelig god beskrivelse!😄 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Mote består av kontraster. For mange år siden var det tynne, enkle og velstelte bryn som var inn. Folk ble lei de, og gikk over til tykkere bryn. Nå er det mer "bustete" bryn som er in. (Riktignok har det vel vært i motebilde ganske lenge i en eller annen form.) Venter du noen år til skal du se tynne bryn kommer tilbake igjen, fordi folk er lei tykke bryn. Da kan de komme enten som velstelte bryn eller bustete bryn, så får vi se hvor lenge det varer før det går tilbake til tykkere bryn. Ikke verre enn det. Anonymkode: 61123...dd9 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Sånn type Cara Delevingne bryn? I love it! Anonymkode: 56275...6de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Mote handler ikke om pent, det handler om endring. Anonymkode: 68c58...308
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Ja, moten krever noe annet hele tiden og folk går på alt, selv om det ikke er vakkert. Bææææææææ! Anonymkode: ded0e...a58 2
Gjest TheCatLady Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 Jeg synes ikke at det er fint, men gøy at folk gjør noe nytt. Det kommer vel til å være en greie i en periode. Eneste jeg håper at ikke kommer tilbake er de grusomme tynne øyenbrynene vi hadde da jeg var tenåring. Overdrevne tykke øyenbryn er ikke så fint på alle, men allikevel bedre enn de tynne.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Yuumi skrev (28 minutter siden): Soap brows. Its a trend, google it. Aah, fant ikke ut hva det het😅 da skal jeg sjekke hvor trenden kommer fra Jeg syns buskete bryn ser helt greit ut, men syns folk ser ut som ugler med sånne som bare gres oppover😂 Anonymkode: 2b2ff...476 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå