Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Hei! Det er 4 dager før forventet mens og jeg testet med CB tidlig deteksjon som viste negativt innen tiden. Etter noen timer sjekket jeg og da har det kommet frem en strek likevel. Har noen erfaring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har ofte fått svake streker en stund etter jeg har tatt test og ikke vært gravid, men har en venninne som fikk det og var gravid. Om det var tilfeldig er jo vanskelig å si. Håper du får det resultatet du ønsker Anonymkode: 62b48...3e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ofte fått svake streker en stund etter jeg har tatt test og ikke vært gravid, men har en venninne som fikk det og var gravid. Om det var tilfeldig er jo vanskelig å si. Håper du får det resultatet du ønsker Anonymkode: 62b48...3e6 Jeg leser litt forskjellig overalt så blir så forvirret. I utgangspunktet står det man skal lese av resultatet innen 10 min men tenker også det burde være en årsak til at det kommer opp noe på testen. Ikke lett dette her🥺 legger ved bilde av min test timer etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg fikk 2 streker etter noen timer engang og trodde jeg var blitt gravid.. Ble veldig knust når jeg skjønte at jeg ikke var gravid. Så du kan ikke stole på resultatet som kommer etter tiden. Anonymkode: 433b9...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2021 Regner med at den fortsatt er negativt jeg så får man heller bli positivt overrasket hvis atte🙌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunette89 Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har lest på alle tester jeg har benyttet at resultatet ikke er til å stole på etter tiden (som ofte er 5-10min) MEN igjen så sier mange at det ikke går an å få to streker uten å ha hcg i blodet. så er ikke lett det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2021 Brunette89 skrev (Akkurat nå): Jeg har lest på alle tester jeg har benyttet at resultatet ikke er til å stole på etter tiden (som ofte er 5-10min) MEN igjen så sier mange at det ikke går an å få to streker uten å ha hcg i blodet. så er ikke lett det der. Nei er veldig forvirrende😭 jeg har dog tatt tester tidligere prøveperioder og da har de vært blendahvite uansett hvor lang tid det er gått men det kan jo være helt tilfeldig så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Del Skrevet 6. februar 2021 Min erfaring med tidlig-tester er at det er vanlig med skyggestreker. Man skal ikke lese av resultater etter tiden heller. Anonymkode: 55f27...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min erfaring med tidlig-tester er at det er vanlig med skyggestreker. Man skal ikke lese av resultater etter tiden heller. Anonymkode: 55f27...cc8 Man er jo så nyskjerrig så vanskelig å la være men jeg får heller vente å se🙆🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunette89 Skrevet 6. februar 2021 #10 Del Skrevet 6. februar 2021 Håpefull20 skrev (Akkurat nå): Man er jo så nyskjerrig så vanskelig å la være men jeg får heller vente å se🙆🏼♀️ har du prøvd sånn digital test som sier gravid / ikke gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 6. februar 2021 Brunette89 skrev (1 minutt siden): har du prøvd sånn digital test som sier gravid / ikke gravid? Nei jeg har lest flere steder at det anbefales å bruke, men da bør man kanskje vente til forventet mensen eller? Ettersom det er 4 dager til for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunette89 Skrevet 6. februar 2021 #12 Del Skrevet 6. februar 2021 Håpefull20 skrev (Akkurat nå): Nei jeg har lest flere steder at det anbefales å bruke, men da bør man kanskje vente til forventet mensen eller? Ettersom det er 4 dager til for min del jeg tok en sånn dagen før forventet mens og fikk positivt. usikker på hvor sensitiv den er i forhold til andre:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 6. februar 2021 #13 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg er ganske sikker på at du er gravid. Den blir aldri positiv ikke etter en time om du ikke er det. Har testet dette selv mange ganger. Derimot en svak positiv kan ta tid å se. Jeg kasta en test jeg trodde var negativ så så jeg i søpla etter noen timer og den var svak positiv,da var mensen en dag sen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 6. februar 2021 Brunette89 skrev (1 minutt siden): jeg tok en sånn dagen før forventet mens og fikk positivt. usikker på hvor sensitiv den er i forhold til andre:( Ikke sant, det skal jeg hvert fall vurdere sterkt! Takk for tipset👌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 6. februar 2021 Curlyme skrev (2 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at du er gravid. Den blir aldri positiv ikke etter en time om du ikke er det. Har testet dette selv mange ganger. Derimot en svak positiv kan ta tid å se. Jeg kasta en test jeg trodde var negativ så så jeg i søpla etter noen timer og den var svak positiv,da var mensen en dag sen. Jeg ønsker og håper du har rett🙆🏼♀️ Ventetiden er noe dritt! Tenker jeg skal prøve meg på en digital til uken👌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 6. februar 2021 Brunette89 skrev (17 minutter siden): jeg tok en sånn dagen før forventet mens og fikk positivt. usikker på hvor sensitiv den er i forhold til andre:( Hvilken test brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Del Skrevet 6. februar 2021 Curlyme skrev (32 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at du er gravid. Den blir aldri positiv ikke etter en time om du ikke er det. Har testet dette selv mange ganger. Derimot en svak positiv kan ta tid å se. Jeg kasta en test jeg trodde var negativ så så jeg i søpla etter noen timer og den var svak positiv,da var mensen en dag sen. Da er jeg mange måneder på vei😅 Fikk tre tester som var positive timer etter jeg tok de. Tok på morgenurin to dager etter og den var veldig negativ. Anonymkode: 62b48...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Del Skrevet 6. februar 2021 Tester skal leses av innenfor tiden. Etter det vil svaret være unøyaktig eller forandre seg. Leser ikke folk pakkningvedlegget? 🤔🤔🤔 Anonymkode: 6edb3...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull20 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tester skal leses av innenfor tiden. Etter det vil svaret være unøyaktig eller forandre seg. Leser ikke folk pakkningvedlegget? 🤔🤔🤔 Anonymkode: 6edb3...26f Joda jeg har lest det😁 jeg bare funderte litt på at jeg har sjekket andre tester tidligere hvorav de alltid har vært negative så derfor jeg bare ville sjekke litt erfaringer. Jeg har lest om mange som har vært gravide etter slike tester også så det kan jo gå begge veier tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #20 Del Skrevet 6. februar 2021 Synes de med rød farge er lettere å avgjøre😬 Anonymkode: 49b43...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå