AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Hei! (Detaljert tekst) blødde (noe) svart blod og litt friskt 6 dager før forventet mensen, mensen kom ikke og er 3 dager forsein. Har ikke testa, hver måned er negativ test så tørr ikke helt enda. men kjenner jeg er veldig lei av ustabile sykluser. Pleier å spotte noen dager før mensen men aldri så svart også stopper det helt opp. Pleier å ha eggløsningsmerter når jeg forventer EL og det hadde jeg igår igjen. Kan jeg ha eggløsning flere ganger?🤔 Anonymkode: c73c0...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg hadde noe lignende denne gangen, så forsvant plutselig mensen. Giret meg opp og kjøpte en test, den var negativ, og da fosset det masse rødt blod ut. Kroppen er en forbanna luring, stoler ikke på et eneste "rart tegn" mer før jeg får se en positiv test her i huset For jeg har sett det meste nå av rare symptomer, og alt har vært tull. Men for å svare på det du spør om - har lest flere ganger at folk har hatt EL flere ganger i en syklus, så det kan jo skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) skruttveig skrev (På 7.2.2021 den 10.24): Jeg hadde noe lignende denne gangen, så forsvant plutselig mensen. Giret meg opp og kjøpte en test, den var negativ, og da fosset det masse rødt blod ut. Kroppen er en forbanna luring, stoler ikke på et eneste "rart tegn" mer før jeg får se en positiv test her i huset For jeg har sett det meste nå av rare symptomer, og alt har vært tull. Men for å svare på det du spør om - har lest flere ganger at folk har hatt EL flere ganger i en syklus, så det kan jo skje. Det kan ikke skje. Kroppen kan PRØVE å slippe et egg flere ganger ila. en syklus, men når eggløsningen først har skjedd er det ikke fysisk mulig at det skjer en ny eggløsning i samme syklus. Flere egg kan imidlertid løsne innenfor et tidsvindu på ca 24 timer. Endret 8. februar 2021 av Lorieen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Ah ok jeg har ikke noen dokumentasjon på det, bortsett fra det jeg leste i et innlegg her på KG, at flere skrev det var mulig. Så jeg skal ikke påstå noe ^^ (var i en tråd med ei som mente hun ble gravid etter å bare ha holdt en baby, og noen andre skrev at hun hadde blitt gravid ved en andre EL inni samme syklusen, da hun skrev hun kun hadde hatt sex da hun ikke hadde EL.. et eller annet sånn 😄 ) Endret 9. februar 2021 av 123 eller noe manglet noen ord innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå